E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
30.11
2021

Naujoji OMNIVA grupės strategija – iki 2026 m. tapti prioritetiniu logistikos partneriu regione

Baltijos šalyse veikianti OMNIVA per 4 metus siekia tapti prioritetiniu logistikos partneriu regione. Pasak bendrovės valdybos pirmininko Marto Mägi, nauja įmonės strategija yra ambicinga, o jos tikslas – didžiausias tinklas regione. „Norime iki 2026 m. tapti prioritetiniu siuntų pristatymo partneriu, siūlančiu maksimaliai į klientą orientuotas paslaugas. Sparčiai besivystanti mūsų tarptautinė įmonė sieks kaip įmanoma labiau atliepti tiek verslo ir privačių klientų, tiek bendrovės savininkų poreikius ir vykdyti tvarią veiklą“, – teigia M. Mägi. Simonas Bielskis, „Omniva LT“ generalinis direktorius, papildo, kad tarp svarbiausių bendrovės prioritetų – toliau plėsti inovatyvių paslaugų krepšelį, investuoti į naujus terminalus bei efektyvias siuntų rūšiavimo technologijas, stiprinti ypač patrauklaus darbdavio reputaciją ir užtikrinti įmonės partnerių pasitikėjimą.
 
Dėmesys klientams ir ekologijai
 
Ateinančiais metais OMNIVA koncentruosis į geros klientų patirties naudojantis paslaugomis užtikrinimą. Bus greičiau, paprasčiau ir patogiau pristatomos siuntos, o standartas – 99 % siuntų gavėjus pasieks per 1 dieną. Siekdama užtikrinti nepriekaištingą klientų patirtį, bendrovė taip pat planuoja investuoti į įvairius IT sprendimus ir padaryti savo paslaugą lengviau pasiekiamą gyventojams. Orientuojantis į visuomenės lūkesčius dėl logistikos paslaugų ekologiškumo, OMNIVA plėtra bus paremta aplinką tausojančiais sprendimais, įskaitant investicijas į ekologiškas transporto priemones.
 
Nauja bendrovės strategija numato ne tik tolesnę OMNIVA paštomatų tinklo plėtrą, paprastesnį naudojimąsi paslaugomis, sukurtą naują siuntos sekimo sprendimą, bet ir atnaujintą įmonės vizualinį identitetą. „OMNIVA perėjimas prie naujo prekės ženklo vizualinio identiteto vyks etapais. Klientai šį atsinaujinimą išvys jau gruodžio mėnesį naudodamiesi naujais paštomatais“, – sako M. Mägi.
 
Proveržis Lietuvoje
 
Džiausią Lietuvoje „Omniva LT“ paštomatų tinklą gruodžio pabaigoje sudarys 351 paštomatas su daugiau nei 47 tūkst. siuntų skyrelių, taip pat į gatves išriedėjo daugiau nei 100 naujų automobilių. Šių metų rugsėjį bendrovė pradėjo teikti siuntų siuntimo paslaugą į visą pasaulį ir pristatė tam skirtą e. platformą tarptautines.omniva.lt. Pasak įmonės generalinio direktoriaus S. Bielskio, šis žingsnis žengtas, siekiant atliepti užsienio plėtrą vykdančių ir vykdysiančių Lietuvos e. komercijos įmonių ir privačių klientų poreikius.
 
OMNIVA tinklas Baltijos šalyse šių metų gruodį padidės iki 937 paštomatų.
 

Atgal

Atgal į naujienų pagrindinį puslapį

VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00