E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
14
05
2020
„Omniva LT“ grąžina dalį dėl COVID-19 sustabdytų paslaugų gyventojams
Vyriausybei švelninant karantino sąlygas, didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“, atitinkamai atsisako dalies dėl COVID-19 įvestų laikinų paslaugų pokyčių. Bendrovė vėl teikia kurjerinių siuntų paslaugas privatiems vartotojams ir paštomatines siuntas pristato per vieną darbo dieną nuo išsiuntimo. Atnaujinusi šių paslaugų teikimą bendrovė grįžta į prieš COVID-19 pandemiją ir karantiną buvusį lygį ir toliau ieško šiandieninius klientų poreikius geriausiai tenkinančių sprendimų.
Pasak „Omniva LT“ vadovo Simono Bielskio, karantino metu norėdami ir toliau tęsti veiklą suvaldant bet kokias galimas rizikas, verslai turėjo priimti greitus ir drąsius sprendimus. Bendrovė, siekdama užtikrinti darbuotojų ir klientų saugumą, perorganizavo savo procesus ir paslaugas: visas privačių klientų siuntas nukreipė į paštomatus, perėjo prie bekontakčio siuntos perdavimo modelio, atsisakė siuntos atsiėmimo tiesiai iš terminalo galimybės, nuolat dezinfekavo paštomatų ir kitus paviršius.
„Paskelbus karantiną, vartotojai staiga pakeitė savo įpročius ir įprastą apsipirkimą fizinėse parduotuvėse perkėlė į elektronines platformas. Žinoma, šiuo metu jau pastebimas siuntų srautų stabilizavimasis, bet elektroninė prekyba niekada nebebus tokiame lygyje, kokiame buvo prieš karantiną, – sako S. Bielskis. – Atsižvelgiant į švelnesnes karantino sąlygas, toliau laikysimės visų saugumo priemonių, tačiau privatiems vartotojams grąžiname kurjerinių siuntų paslaugą, kuri karantino metu buvo sustabdyta“.
Bendrovė ir toliau prioritetą teiks darbuotojų ir klientų saugumui, todėl nenustos naudoti prevencinių priemonių bet kokiai užsikrėtimo rizikai suvaldyti. Visi kurjeriai ir toliau dėvės veido kaukes bei vienkartines pirštines, klientams kurjerinės siuntos bus perduodamos tik bekontakčiu būdu, paštomatai dezinfekuojami kiekvienąkart į juos atvykus sudėti ir išimti siuntų, o atsiėmimo tiesiai iš terminalo paslauga vis dar bus neprieinama.
Anot „Omniva LT“ operacijų departamento direktorės Giedrės Vaitekūnaitės, stabilizuojantis siuntų srautams, nuo gegužės pradžios pradėjo stabilizuotis ir siuntų pristatymo terminai. „Šiuo metu 97 proc. mūsų siuntų gavėjus pasiekia per pirmas dvi dienas nuo siuntos išsiuntimo, o nuo gegužės 18 dienos visas siuntas pristatysime jau kitą darbo dieną, kaip tai buvo daroma prieš pandemijos paskelbimą. Todėl vis dar organizuojame kurjerių budėjimus prie paštomatų, nukreipiame į pasirinktus paštomatus netelpančias siuntas į gavėjui artimiausią laisvą paštomatą, pildome didmiesčių paštomatus tiek kartų per dieną, kiek reikia, kad jau nuo pirmadienio pilnai įvykdytume savo pažadą – kitos dienos pristatymą“, – sako G. Vaitekūnaitė.
Pasibaigus karantinui įmonė planuoja išlaikyti naujai pasamdytus ir pastaruosius mėnesius aktyviai dirbusius darbuotojus. Planuojama, kad „Omniva LT“ kurjerių ir sandėlio darbuotojų skaičius padidės 78 proc. lyginant su prieškarantinėmis pajėgomis. Siuntų srautams išaugus 70 proc., bendrovė karantino metu įdarbino 155 naujus darbuotojus, iš kurių 22 proc. buvo įdarbinti į rezervines pajėgas, tam atvejui, jei įmonėje būtų COVID-19 atvejis ir reiktų pakeisti visą pamainos komandą.
Bendrovės apdorojamų siuntų skaičius nuo karantino pradžios perkopė daugiau nei 1 milijoną. Kaip rodo „Omniva LT“ statistika, labiausiai karantino metu, lyginant su laikotarpiu prieš karantiną (sausis–kovo vid.), siuntų kiekis augo mišrias prekes siūlančiose didžiausiose Lietuvos e. parduotuvėse (211 proc.), toliau elektronika (202 proc.), knygomis (118 proc.) bei grožio prekėmis (85 proc.) prekiaujančiuose sektoriuose. Taip pat žmonės daugiau užsisakinėjo iš e. parduotuvių, prekiaujančių apranga (28 proc.), tekstile (67 proc.) ir gyvūnų prekėmis (83 proc.).
Šiuo metu „Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje ir per parą gali pristatyti 34 tūkst. siuntų visoje šalyje per 300 paštomatų.
Atgal
Pasak „Omniva LT“ vadovo Simono Bielskio, karantino metu norėdami ir toliau tęsti veiklą suvaldant bet kokias galimas rizikas, verslai turėjo priimti greitus ir drąsius sprendimus. Bendrovė, siekdama užtikrinti darbuotojų ir klientų saugumą, perorganizavo savo procesus ir paslaugas: visas privačių klientų siuntas nukreipė į paštomatus, perėjo prie bekontakčio siuntos perdavimo modelio, atsisakė siuntos atsiėmimo tiesiai iš terminalo galimybės, nuolat dezinfekavo paštomatų ir kitus paviršius.
„Paskelbus karantiną, vartotojai staiga pakeitė savo įpročius ir įprastą apsipirkimą fizinėse parduotuvėse perkėlė į elektronines platformas. Žinoma, šiuo metu jau pastebimas siuntų srautų stabilizavimasis, bet elektroninė prekyba niekada nebebus tokiame lygyje, kokiame buvo prieš karantiną, – sako S. Bielskis. – Atsižvelgiant į švelnesnes karantino sąlygas, toliau laikysimės visų saugumo priemonių, tačiau privatiems vartotojams grąžiname kurjerinių siuntų paslaugą, kuri karantino metu buvo sustabdyta“.
Bendrovė ir toliau prioritetą teiks darbuotojų ir klientų saugumui, todėl nenustos naudoti prevencinių priemonių bet kokiai užsikrėtimo rizikai suvaldyti. Visi kurjeriai ir toliau dėvės veido kaukes bei vienkartines pirštines, klientams kurjerinės siuntos bus perduodamos tik bekontakčiu būdu, paštomatai dezinfekuojami kiekvienąkart į juos atvykus sudėti ir išimti siuntų, o atsiėmimo tiesiai iš terminalo paslauga vis dar bus neprieinama.
Anot „Omniva LT“ operacijų departamento direktorės Giedrės Vaitekūnaitės, stabilizuojantis siuntų srautams, nuo gegužės pradžios pradėjo stabilizuotis ir siuntų pristatymo terminai. „Šiuo metu 97 proc. mūsų siuntų gavėjus pasiekia per pirmas dvi dienas nuo siuntos išsiuntimo, o nuo gegužės 18 dienos visas siuntas pristatysime jau kitą darbo dieną, kaip tai buvo daroma prieš pandemijos paskelbimą. Todėl vis dar organizuojame kurjerių budėjimus prie paštomatų, nukreipiame į pasirinktus paštomatus netelpančias siuntas į gavėjui artimiausią laisvą paštomatą, pildome didmiesčių paštomatus tiek kartų per dieną, kiek reikia, kad jau nuo pirmadienio pilnai įvykdytume savo pažadą – kitos dienos pristatymą“, – sako G. Vaitekūnaitė.
Pasibaigus karantinui įmonė planuoja išlaikyti naujai pasamdytus ir pastaruosius mėnesius aktyviai dirbusius darbuotojus. Planuojama, kad „Omniva LT“ kurjerių ir sandėlio darbuotojų skaičius padidės 78 proc. lyginant su prieškarantinėmis pajėgomis. Siuntų srautams išaugus 70 proc., bendrovė karantino metu įdarbino 155 naujus darbuotojus, iš kurių 22 proc. buvo įdarbinti į rezervines pajėgas, tam atvejui, jei įmonėje būtų COVID-19 atvejis ir reiktų pakeisti visą pamainos komandą.
Bendrovės apdorojamų siuntų skaičius nuo karantino pradžios perkopė daugiau nei 1 milijoną. Kaip rodo „Omniva LT“ statistika, labiausiai karantino metu, lyginant su laikotarpiu prieš karantiną (sausis–kovo vid.), siuntų kiekis augo mišrias prekes siūlančiose didžiausiose Lietuvos e. parduotuvėse (211 proc.), toliau elektronika (202 proc.), knygomis (118 proc.) bei grožio prekėmis (85 proc.) prekiaujančiuose sektoriuose. Taip pat žmonės daugiau užsisakinėjo iš e. parduotuvių, prekiaujančių apranga (28 proc.), tekstile (67 proc.) ir gyvūnų prekėmis (83 proc.).
Šiuo metu „Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje ir per parą gali pristatyti 34 tūkst. siuntų visoje šalyje per 300 paštomatų.
Atgal į naujienų pagrindinį puslapį
-
20.04.2021Prie prekybos tinklo „Rimi“ klientų lojalumo programos Baltijos šalyse prisijungė didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“.
-
08.04.2021Šiuo metu Lietuvoje siuntų pristatymas gali trukti nuo 1 iki 4 darbo dienų.
-
01.04.2021Informuojame, kad per Velykas – balandžio 4 ir 5 dienomis – OMNIVA kurjeriai nedirbs, klientų aptarnavimo centras neatsilieps į skambučius.
-
01.04.2021Balandį ir gegužę organizuojami OMNIVA paštomatų tinklo valymo darbai.
-
26.03.2021Informuojame, kad OMNIVA Vilniaus IKI Geležinio Vilko paštomatas kovo 30 d. perkeliamas į kitą vietą.
-
10.03.2021Informuojame, kad kovo 11 d. OMNIVA kurjeriai nedirbs, klientų aptarnavimo centras neatsilieps į skambučius.
-
04.03.2021Didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ praėjusiais metais sparčiai didino veiklos apimtį ir fiksavo rekordinius veiklos rezultatus.
-
15.02.2021Vasario 16 d. OMNIVA kurjeriai ir klientų aptarnavimo centras nedirbs
-
11.02.2021Nuo šiol padidintą paštomatą bus galima rasti kitoje prekybos centro IKI pusėje prie taromato.
-
10.02.2021Sulaukėme pranešimo apie sukčiavimo atvejį Lietuvoje, kai internetiniai sukčiai, naudodamiesi mūsų bendrovės vardu, bando išvilioti mokėjimo kortelių duomenis.
-
10.02.2021Bendrovė turimą 300 paštomatų tinklą papildys dar 50-ia naujų paštomatų, kurie pasklis po visą šalį. Projekto investicijos sieks apie 1,5 mln. eurų.
-
04.02.2021Nuo rytojaus, vasario 5 d., grąžiname kurjerinių siuntų paslaugą, kai siunta pristatoma privatiems asmenims į namus.
-
04.02.2021Bendrovės „Omniva LT“ 2020 m. rudenį pristatyta išorinė prekių grąžinimo platforma FLIPO suteikia vartotojams galimybę lengvai ir greitai grąžinti internetu įsigytus pirkinius.
-
02.02.2021Latvijoje sulaukėme pranešimų apie finansinio sukčiavimo atvejus, kai internetiniai sukčiai bando išvilioti mokėjimo kortelių duomenis. Kviečiame susipažinti su šia informacija ir likti budriems.
-
28.01.2021Siuntų skaičius pirmą 2021 m. mėnesį, palyginti su šventiniu laikotarpiu, sumažėjo vos 5 proc., nors įprastai tokiu metu krisdavo mažiausiai penktadaliu.
-
27.01.2021Vėlavimai labiausiai tikėtini regionuose, kur eismo sąlygų situacija prasčiausia.
-
22.01.2021Informuojame, kad užfiksuotas techninis gedimas klientų aptarnavimo centro telefono linijoje, tad ne visi norintys gali susisiekti.
-
19.01.2021Į labiausiai užimtus Vilniaus regiono paštomatus siuntas pristatomos per 1–4 darbo dienas.
-
18.01.2021Visoje Lietuvoje atnaujiname siuntų surinkimo laikus iš 66-ių mūsų paštomatų.
-
16.01.2021Informuojame, kad šiomis dienomis galimi mokėjimo operacijų sutrikimai mokant už paslaugas ar prekes prie paštomato.
-
11.01.2021Didžiausią 300 paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ skaičiuoja rekordinius kalėdinio laikotarpio rezultatus.
-
05.01.2021Nuo sausio 1 d. iš ir į Jungtinę Karalystę siunčiamų siuntų „Omniva LT“ nepristato.
-
29.12.2020Nuo šiandien įsigalioja nauji siuntų pristatymo terminai.
-
28.12.2020Nuo 2020 m. gruodžio 29 d. registruodami siuntas prie paštomatų klientai galės susipažinti su standartinėmis paštomatų paslaugų teikimo sąlygomis.
-
23.12.2020Reaguodami į vakar socialiniuose tinkluose pasirodžiusius įrašus dėl paliktų siuntų prie Vilniaus Žalgirio paštomato, norime atsiprašyti ir užtikrinti, kad tokia situacija nepasikartos.
-
23.12.2020Laimėtojų sąrašas skelbiamas kiekvieną darbo dieną. Atsiimkite siuntą iš Omniva paštomato per 2 arba per 3 valandas ir dalyvaukite OMNIVA akcijoje laimėti naujausią Apple IPHONE 12 išmanųjį telefoną arba Eurovaistine.lt 30 EUR kuponą kasdien!
-
21.12.2020Šiuo metu pristatymas trunka iki 3–4 darbo dienų
-
18.12.2020Gruodžio 21 d. OMNIVA Vilniaus Benedikto turgaus paštomatas bus perkeltas į Vilniaus miesto dalyje esančią Tarandę.
-
18.12.202020 proc. didiname paštomatų skyrelių skaičių.
-
17.12.2020Šiuo metu šalyje įvesti judėjimo ribojimai kelia nemažai klausimų apie siuntų pristatymą, galimybes jas išsiųsti ir atsiimti.
-
17.12.2020Šiuo metu pristatymas trunka iki 5–7 darbo dienų
-
16.12.2020Nuo 10:00 iki 13:00 valandos bus ribotas priėjimas prie nurodyto paštomato.
-
11.12.2020
-
10.12.2020
-
03.12.2020
-
30.11.2020
-
16.11.2020
-
06.11.2020
-
03.11.2020
-
31.10.2020
-
28.10.2020
-
23.10.2020Trečiadienį vyriausybei priėmus sprendimą suskirstyti savivaldybes į tris grupes pagal sergamumo koronavirusu rodiklius, raudonoje zonoje atsidūrusiose 12-oje savivaldybių nuo pirmadienio, spalio 26 d., skelbiamas dviejų savaičių karantinas.
-
21.10.2020Pateikiame tvarkaraštį. Informacija nuolat naujinama.
-
20.10.2020Pateikiame paštomatų valymoo tvarkaraštį. Informacija nuolat naujinama.
-
08.10.2020
-
01.10.2020Informacija atnaujinta
-
27.07.2020
-
02.07.2020Nuo šiol paštomatą rasite adresu Žemynos g. 2, Vilnius
-
14.05.2020
-
04.05.2020Laimėtojų sąrašas atnaujinamas kiekvieną darbo dieną.
Pagalba
Informacija klientams
Klientus aptarnaujame:
Paštomatai dirba 24/7
I-V - 8.00-19.00
VI - 10:00-15:00
VII - nedirbame
Susisiekite su mumis