E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
02.03
2022

„Omniva LT“ pelnas 2021 m. augo dvigubai, pristatyta 12 milijonų siuntų

Didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ pernai savo apyvartą didino 40 proc. (25,51 mln. eurų), lyginant su 2020 m. (18,32 mln. eurų), o pelną padvigubino iki 3,83 mln. eurų. Taip pat prie bendrovės praėjusiais metais prisijungė daugiau nei 100 darbuotojų, o pristatytų siuntų skaičius augo beveik 40 proc. ir viršijo 12 milijonų. Sėkmingi įmonės rezultatai susiję su nuolatine plėtra ir pradėtomis teikti naujomis paslaugomis, tarp jų – galimybė siuntas siųsti į visą pasaulį.
 
Prie įmonės prisijungus naujiems darbuotojams, „Omniva LT“ darbo užmokesčio fondas padidėjo 31 proc. ir pernai siekė 8,6 mln. eurų. Bendrovė išlieka ir tarp daugiausiai mokesčių į valstybės biudžetą sumokančių Lietuvoje veikiančių įmonių. Jos sumokėti mokesčiai, lyginant su 2020 m., augo penktadaliu ir sudarė 3,5 mln. eurų.


„Paskutiniai metai mums – labai reikšmingi, nes toliau ženkliai augame. Nors globaliu mastu 2021-ieji – vis dar iššūkių bei išbandymų metai, mes sėkmingai plėtėme savo komandą, paštomatų tinklą, atnaujinome automobilių parką, pristatėme naujas paslaugas ir sprendimus rinkai, didinome apyvartą bei pelną. Pokyčių tempas yra labai greitas – e. komercija vystosi, auga milžinišku greičiu, tačiau mūsų komanda drąsiai žengia kartu“, – džiaugiasi „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis.


Kaip teigia S. Bielskis, sėkmingus rezultatus demonstravo ne tik Lietuvoje veikianti bendrovė, bet ir visa grupė. 2021 m. „Omniva“ grupės bendrosios veiklos pajamos, palyginti su ankstesniais metais, padidėjo 10 proc. iki 148,7 mln. eurų. 2021 m. veiklos pelnas padidėjo 68 proc. – iki 16 mln. eurų.
 
„Mūsų rinka kasmet auga 10-20 proc., tad panašiais tempais auginame ir savo komandas. Neseniai patvirtinome naują 2022-2026 metų strategiją, atnaujiname savo prekės ženklą ir, vadovaudamiesi mūsų vertybėmis, svarstome, kaip galime būti dar naudingesni klientams. Šiemet keliame sau tikslą tapti pirmu pasirinkimu Baltijos šalyse, taip pat norime būti dar geresnis darbdavys savo esamiems bei potencialiems darbuotojams, stiprinti grąžinimų ir tarptautinių siuntų paslaugas. Tiek mūsų klientai, tiek jų poreikiai auga kartu su visa rinka, tad laiku įvesti naujoves, prisitaikyti prie pokyčių, pasiūlyti sprendimų yra tai, ką labai mėgstame“, – apibendrina S. Bielskis.

Atgal

Atgal į naujienų pagrindinį puslapį

VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00