E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
20
04
2021

„Rimi“ ir „Omniva“ pristato pirmąją lojalumo programą siuntų rinkoje

Prie prekybos tinklo „Rimi“ klientų lojalumo programos Baltijos šalyse prisijungė didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“. Tai pirmoji tokia partnerystė Lietuvos siuntų pristatymo rinkoje, kuri lojaliems „Rimi“ tinklo pirkėjams pasiūlys aktualias siuntų pristatymo paslaugas su papildoma finansine nauda.

Nuo kiekvienos OMNIVA e. savitarnos sistemoje mano.omniva.lt užregistruotos siuntos lojalumo programos dalyviams į asmeninę „Mano Rimi“ kortelę sugrįš 20 centų. Tokia vertė bus suteikiama prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortelę turintiems privatiems OMNIVA klientams visose Baltijos šalyse. Ateityje lojaliems bendrovės klientams suteikiamų naudų spektrą planuojama plėsti.

„Apsipirkimas e. parduotuvėse pandemijos metu tapo itin ryškia tendencija, kuri išliks svarbi ir toliau. Norime savo klientams pasiūlyti paslaugas, kurios būtų aktualios, palengvintų jų gyvenimą ir papildomai motyvuotų dalyvauti mūsų lojalumo programoje. Partnerystė su OMNIVA neabejotinai atitinka šiuos kriterijus – ši bendrovė yra pirmaujanti siuntų pristatymo paslaugų teikėja Baltijos šalių rinkoje, pasižyminti patogiu siuntų pristatymo tinklu ir aukštos kokybės paslaugomis. Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti ir augti kartu“, – sako bendrovės „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Giedrius Bandzevičius.

„Mano Rimi“ lojalumo programoje jau dalyvauja tokie prekės ženklai kaip „Benu“, „Neste“, o dabar prisijungia ir OMNIVA. Lojalumo kortelių turėtojai aktyviai naudojasi partnerių suteikiamomis nuolaidomis ir specialiais pasiūlymais, todėl tikimasi, kad siuntų bendrovės siūlomos naudos taip pat padidins klientų įsitraukimą.

„Pastaraisiais metais, o ypač pandemijos metu, mūsų siuntų pristatymo paslaugas atradusių ir bent kartą išbandžiusių naujų vartotojų ratas sparčiai plėtėsi. Siekiame suteikti jiems papildomą naudą ir motyvaciją šiomis paslaugomis naudotis dažniau. „Rimi“ lojalumo programa tam yra puiki platforma – prekybos tinklas yra vienas didžiausių Baltijos šalyse, prie jo parduotuvių įrengta nemaža dalis mūsų paštomatų, o daugybė „Rimi“ klientų yra ir esami arba potencialūs mūsų paslaugų naudotojai“, – sprendimą prisijungti prie „Rimi“ lojalumo programos aiškina „Omniva LT“ generalinis direktorius Simonas Bielskis.

Tikimasi, kad „Mano Rimi“ lojalumo programa iki 50 proc. naujų „Omniva LT“ klientų paskatins reguliariai naudotis šios siuntų pristatymo platformos paslaugomis. Anot S. Bielskio, nors abiem pusėms naudingos partnerystės verslo praktikoje yra įprastos, siuntų pristatymo rinkoje iki šiol to nebuvo. Vadovo nuomone, tai lemia dar gana naujas siuntų pristatymo per savitarnos paštomatus modelis ir jo specifika.
„Rimi Lietuva“ yra sparčiai auganti mažmeninės prekybos bendrovė, kuriai priklauso e. parduotuvė Rimi.lt ir 71 mažmeninės parduotuvė – prie 32 iš jų jau yra OMNIVA paštomatai. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios antrinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis.

„Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje. Jį sudaro 300 paštomatų, turintys daugiau nei 40 tūkst. siuntų skyrelių. Bendrovė pernai taip pat pristatė pirmąją lietuvišką išorinę prekių grąžinimo platformą FLIPO. „Omniva LT“ priklauso Estijos paštui – AB „Eesti Post“, kuris valdo didžiausią paštomatų tinklą Baltijos šalyse.
 

Atgal

Atgal į naujienų pagrindinį puslapį

VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00