How to dispatch parcel

Prieš siųsdami užregistruokite savo siuntinį mūsų savitarnos sistemoje, pasinaudokite verslo kliento privilegijomis ir papildomomis paslaugomis. Užregistravę siuntinį atsispausdinkite siuntos lipduką (adreso kortelę) ir priklijuokite jį ant siuntinio.

Registruojant siuntinį siuntų terminale galioja privačių klientų kainos ir sąlygos, pavyzdžiui, Jūs negalėsite naudotis vienu rakinamu skyriumi keletui siuntinių, taip pat negalėsite rinktis papildomų paslaugų, skirtų tik verslo klientams.
At first, before sending your parcel, register it at our self-service system. After that you will get access to your business customer’s privileges and additional services. After registration of the parcel, print out the parcel label (address card) and attach it to the parcel.

When registering a parcel at the self-service parcel terminal, private customer’s prices and conditions shall apply. For example, you won’t be able to use one locker for multiple parcels or choose from additional services available to business customers only.
After registration of your parcel at our self-service system, take it to the nearest self-service parcel terminal and send it out. As a business customer you can use one locker for multiple parcels.
  • On the screen choose option “Business customer”.
  • Select the destination country.
  • Scan the barcode of the parcel label.
  • Choose a suitable size of the parcel locker.
  • Put your parcel to the locker which has opened automatically. Close the door and confirm by pressing option “Confirm”.
  • If needed, you can print out a receipt.
Business client Enter
Private client Enter

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00