E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Paslaugos

VARTOTOJO REGISTRACIJA

Kaip galiu pradėti naudotis privataus kliento savitarnos sistema?
Puslapio viršuje spauskite nuorodą "Privatus klientas". Iš karto būsite nukreipti į savitarnos sistemą ir galėsite formuoti siuntinius. Tačiau mes rekomenduojame susikurti paskyrą. Rinkitės "Registruotis čia", užpildykite reikiamus laukus ir išsaugokite duomenis. Būsite iš karto užregistruoti sistemoje kaip siuntėjas ir galėsite naudotis savitarna dar patogiau (mažiau duomenų pildymo, galimybė peržiūrėti užsakymų istoriją bei išsisaugoti gavėjų registrą).

Koks skirtumas tarp privataus kliento savitarnos sistemos bei verslo kliento e-paslaugų sistemos?
Privataus kliento savitarnos sistema skirta visiems, kurie nėra sudarę sutarties su Omniva. Kiekvieną kartą užsakant siuntimo paslaugas, jos turi būti apmokėtos iš anksto, kiekvieno mokėjimo metu suformuojama atskira sąskaita-faktūra.
Privataus kliento savitarnos sistemoje yra galimybė siųsti tik tam tikrų išmatavimų (max. XL) bei svorio (max 30 kg) siuntas. Norime atkreipti dėmesį, kad nepasirašius sutarties siūlomas mažesnis papildomų paslaugų pasirinkimas.
 
NAUDOJIMASIS SISTEMA

Ką įrašyti kiekviename laukelyje formuojant siuntinį?
Ką ir kokiu formatu reikia užpildyti kiekviename laukelyje, galite pamatyti užvedę pelės žymeklį ant klaustuko ženklo kiekvieno laukelio šone.

Suvedus prisijungimo vardą bei slaptažodį, prisijungimas prie sistemos negalimas.
Greičiausiai neteisingai įvedėte prisijungimo slaptažodį arba jį pamiršote. Rinkitės "Pamiršote slaptažodį?" ir mes Jums atsiųsime naują informaciją į el.pašto adresą, kurį nurodėte paskyros registracijos metu.

Ar galiu pasikeisti savo slaptažodį?
Taip, galite. Norėdami pakeisti slaptažodį ar kitus paskyros duomenis, prisijunkite prie sistemos paspauskite ant savo vardo puslapio viršuje (prieš prisijungiant toje vietoje buvo prisijungimo mygtukas), suveskite naujus duomenis bei pasirinkite "Išsaugoti".

Kiek siuntinių vienu metu galiu formuoti ir apmokėti vienu metu savitarnoje?
Vienu metu galite užregistruoti ir apmokėti iki trijų siuntų.
 
SIUNTŲ REIKALAVIMAI IR SĄLYGOS

Kokie yra maksimalūs siuntų išmatavimai bei svoris?
Minimalūs siuntų išmatavimai: 2 cm x 9 cm x 14 cm.
Siunčiant siuntas per paštomatą arba kurjerį:

S – 9 cm x 38 cm x 64 cm
M – 19 cm x 38 cm x 64 cm
L – 39 cm x 38 cm x 64 cm

Siunčian siuntas tik per kurjerį, galimas papildomas dydis:
XL – pagrindo perimetras ir aukštinė kartu sudaro iki 3 m; ilgiausia kraštinė neviršija 1,5 m.

Visų siuntų maksimalus svoris 30 kg.

Kokios siuntimo per Omniva privataus kliento savitarnos sistemą kainos?
Siuntimui taikomi standartiniai įkainiai, priklausantys nuo siuntinių dydžio bei pristatymo vietos.

Į kokias šalis galiu registruoti siuntas siuntimui per Omniva savitarnos sistemą?
Be Pabaltijo šalių (Lietuvos, Latvijos ir Estijos) siuntinius siųsti galite į Airiją, Austriją, Belgiją, Čekiją, Daniją, Didžiąją Britaniją, Graikiją, Ispaniją, Italiją, Lenkiją, Liuksmburgą, Maltą, Olandiją, Portugaliją, Prancūziją, Slovakiją, Slovėniją, Suomiją, Švediją, Vengriją ir Vokietiją.
Pabaltijo šalyse siuntinių pristatymui galite pasirinkti tiek paštomatą, tiek kurjerį; kitose ES šalyse siuntos gavėjams bus pristatomos per kurjerį.
Atkreipiame dėmesį, jog siuntinius, adresuotus į išvardintas ES šalis, užregistruoti galima tik Omniva savitarnos sistemoje, o tokias anksčiau užregistruotas siuntas išsiųsti galima tik paštomate.
 
ETIKEČIŲ SPAUSDINIMAS IR SIUNTINIŲ ŽYMĖJIMAS

Kaip galiu gauti siuntų etiketes?
Suformavus siuntą savitarnos sistemoje, gausite sugeneruotą etiketę, kurią galite iš karto atsispausdinti. Jei neturite spausdintuvo, galite pasirinkti galimybę gauti savo siuntos lipduką prie siuntų terminalo. Tokiu atveju gausite SMS pranešimą su savo siuntinio numeriu, kurį suvedus paštomato ekrane („Privatus klientas. Anksčiau paruošta siunta“ → „Įvesti SMS žinute gautą kodą“), paštomatas atspausdins siuntinio lipduką.

Ar kiekviena pakuotė turi būti paženklinta atskira siuntos etikete?
Taip, kiekviena atskira ir nedaloma siuntos pakuotė privalo turėti savo atskirą siuntos etiketę su unikaliu siuntos numeriu. Kiekviena siuntos etiketė gali būti panaudota tik kartą.

Neturiu tinkamos programinės įrangos, kuri skaitytų PDF bylas.
El.laiške, kurį atsiunčiame, pateikiame nuorodą, kur galėsite nemokamai parsisiųsti ir įsidiegti reikiamą programinę įrangą.

Ar galiu siųsti siuntinį tam pačiam gavėjui su ta pačia siuntinio etikete antrą kartą?
Ne, negalite. Kiekviena siuntos etiketė turi unikalų siuntos numerį (brūkšninį kodą), kuriam registruojamos tarpinės būsenos viso siuntinio pristatymo metu. Jei norite siųsti siuntinį tam pačiam gavėjui dar kartą, reikės suformuoti naujos siuntos duomenis (gauti naują siuntinio numerį) bei apmokėti už paslaugą dar kartą. Jei siųsite siuntinį su ta pačia etikete, Omniva neprisiims jokios materialinės atsakomybės, jei siuntinys pasimes, bus sugadintas arba vėluos jo pristatymas.

Suformavau daugiau siuntinių, negu man reikia. Ar galiu susigrąžinti pinigus už nepanaudotą siuntimą?
"Deja, ne. Duomenų patikrinimo žingsnyje paslaugų užsakovas susipažįsta ir patvirtina, jog jo nurodyta informacija yra teisinga.
Pagal LR Civilinio kodekso 6.22810 str. 2 punktą: vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms.
 
MOKĖJIMAI

Kaip sumokėti už paslaugas?
Registruojant siuntas savitarnos sistemoje, už paslaugas galima apmokėti naudojant Danske Bank, SEB, Swedbank ir DNB bank-link paslaugą.

Ar galiu mokėti grynaisiais?
Deja, ne. Apmokėjimas galimas tik per bank-link paslaugą.

Ar gali gavėjas sumokėti už siuntos siuntimą?
Ne, negali. Siuntos registravimo bei siuntimo paslaugos užsakymo metu už viską turi sumokėti duomenis registruojantis asmuo.

Ar galiu savitarnoje užsakyti išperkamojo mokesčio surinkimo paslaugą (kad gavėjas sumokėtų prekės vertę atsiimdamas siuntą)?
Deja, ne. Išperkamojo mokesčio surinkimas (COD paslauga) teikiama tik sutartis su Omniva pasirašiusiems verslo klientams. Išperkamojo mokesčio surinkimą galima užsakyti tik verslo kliento paskyroje e-paslaugų svetainėje.
 
SIUNTINIO SUPAKAVIMAS BEI PARUOŠIMAS

Kur turėčiau užklijuoti siuntos etiketę?
Siuntinio etiketę (adreso kortelę) užklijuokite ant sandarios pakuotės viršutinės dalies. Siuntos etiketė turi būti nepažeista, gerai įskaitoma bei skenuojama - tai užtikrins tinkamą siuntinio apdorojimą.

Kaip reikia supakuoti siuntinį?
Siuntiniai turi būti supakuoti ir paruošti laikantis Omniva siuntų pakavimo taisyklių. Daugiau informacijos apie pakuotės reikalavimus galite rasti čia.

Kaip užtikrinti, kad siuntos turinys būtų saugus?
Be tinkamo siuntinio supakavimo rekomenduojame užsakyti papildomą paslaugą "Atsargiai" (papildomai apmokestinama), kuri užtikrintų išskirtinai atsargų Jūsų siuntinio gabenimą, rūšiavimą bei pristatymą.
 
ANKSČIAU PARUOŠTO SIUNTINIO IŠSIUNTIMAS PAŠTOMATE

Kaip savitarnoje užregistruotą bei apmokėtą siuntinį išsiųsti paštomate?
Užregistravę siuntinio duomenis bei tinkamai jį paruošę eikite prie artimiausio Omniva paštomato. Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite "Privatus klientas. Anksčiau paruošta siunta" ir sekite nurodymus, kad idėtumėte siuntinį į paštomato skyrių.

Siuntos duomenis užregistravau bei už siuntimo paslaugą jau sumokėjau savitarnoje. Kodėl išsiunčiant siuntą paštomate manęs vėl prašo sumokėti?
Greičiausiai pagrindiniame paštomato meniu pasirinkote "Siųsti siuntą". Ši funkcija skirta registruoti siuntinių duomenims bei apmokėti už siuntimą vietoje prie paštomato. Jei savo siuntos duomenis jau turite paruošę savitarnoje, pagrindiniame paštomato meniu Jums reikia rinktis "Privatus klientas. Anksčiau paruošta siunta".
 
PRISTATYMAS

Kaip galiu sekti dabartinę siuntinio buvimo vietą?
Savo siuntinio buvimo vietą bei įvykius galite sekti įvedę siuntos numerį laukelyje "Siuntų sekimas" kiekvieno puslapio viršuje.
VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00