E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kada gausiu pranešimą, kad jau galiu atsiimti savo siuntą? Ar siuntėjas taip pat gaus pranešimą?
Kai tik kurjeris pristatys jūsų siuntinį į pasirinktą paštomatą, Jūs gausite SMS pranešimą su 6-ženkliu atsiėmimo kodu. Standartiškai siuntėjas nėra informuojamas, tačiau jis gali užsakyti papildomą informavimo paslaugą e-savitarnoje (tokiu atveju siuntėjas gaus SMS, kai siunta bus sėkmingai atsiimta iš paštomato).

Ar gali gavėjas atsiimti iš Omniva paštomato siuntą be mobiliojo telefono?
Deja, ne. Būtinoji siuntimo per paštomatus sąlyga yra gavėjo informavimas SMS žinute apie atvykusį siuntinį. Neturint mobiliojo telefono, Omniva paštomatų paslauga naudotis neįmanoma.

Ką daryti, jei mano SMS žinute gautas kodas yra ne 6-ženklis, arba sudarytas iš raidžių?
Siuntos atsiėmimo kodas Omniva atsiųstoje SMS žinutėje visuomet yra tik 6-ženklis skaičius. Jeigu Jūsų SMS pranešime nurodytas kodas su raidėmis, tai greičiausiai tai yra Jums adresuotos siuntos registracijos numeris. Jis skirtas tik sekti siuntos dabartinę buvimo vietą mūsų svetainėje. 

Pagal siuntos sekimo duomenis siunta jau pristatyta į paštomatą ir SMS pranešimas jau išsiųstas, tačiau jokio SMS negavau. Ką daryti?
Susisiekite su siuntos siuntėju. Gali būti, kad siuntėjas, registruodamas siuntinį Jums mūsų sistemoje, suklydo nurodydamas gavėjo telefono numerį. Mes visuomet galime persiųsti SMS į teisingą telefono numerį, tačiau tai galime padaryti tik siuntėjo pageidavimu.
Savitarna verslui Prisijungti
Savitarna privatiems Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00