E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kaip atsiimti siuntą iš paštomato?
Gavę SMS pranešimą iš Omniva su šešiaženkliu durelių atidarymo (siuntinio atsiėmimo) kodu, eikite prie nurodyto paštomato. Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite "Atsiimti siuntą" ir suveskite kodą, gautą SMS. Patvirtinus kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyrius, kuriame yra įdėtas Jums skirtas siuntinys.
Jeigu pasirinkote galimybę už prekes atsiskaityti atsiėmimo metu, po atsiėmimo kodo patvirtinimo bus aktyvuota mokėjimo operacija. Sėkmingai atlikus apmokėjimą banko kortele, automatiškai atsidarys skyrius su Jūsų siunta.

Per kiek laiko turiu atsiimti siuntą?
Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Pristačius siuntą į paštomatą, gavėjas iš karto gauna SMS panešimą apie atvykusį siuntinį, kuriame taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti siuntinį.

Kaip rasti paštomatą nurodytu adresu?
Visus Omniva paštomaus su adresais ir tiksliu stovėjimo vietos aprašu galite rasti mūsų žemėlapyje.

Ar Omniva paštomatai veikia visą parą?
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Paštomate suvedus durelių atidarymo kodą iš SMS rašoma, kad kodas neteisingas. Ką daryti?
Patikrinkite, ar stovite prie teisingo paštomato. Siunta pristatoma tik į tą paštomatą, kuris nurodytas SMS.
Įsitikinkite, kad 6-ženklį durelių kodą vedate lietimui jautriame patomato ekrane, meniu pasirinkę "Atsiimti siuntą".
Įsitikinkite, ar nevedate jau panaudoto kodo (galbūt šią siuntą jau atsiėmėte anksčiau).

Ar aš galiu užsisakyti prekes iš elektroninės parduotuvės į paštomatą?
Jei elektroninė parduotuvė yra sudariusi bendradarbiavimo sutartį su Omniva, siuntas galima užsisakyti į Omniva siuntų terminalus. Jei užsisakymo galimybės elektroninės parduotuvės svetainėje nėra, galite rekomenduoti ją mums. Mes susisieksime su elektronine parduotuve ir pasiūlysime bendradarbiauti.

Ar man reikalingas asmens tapatybės dokumentas, atsiimant siuntą?
Siuntos atsiėmimas yra itin paprastas. Siuntai atsiimti užtenka įvesti SMS pranešimu į mobilųjį telefoną arba ir į el. paštą gautą šešiaženklį durelių kodą, todėl dokumentas jums nėra reikalingas.

Ar siuntiniai iki 30 kg telpa Jūsų terminaluose?
Siuntiniai iki 30 kg puikiai telpa mūsų paštomatuose. Svarbu, kad siunčiama siunta atitiktų paštomatų skyrių dydžių reikalavimus.
Savitarna verslui Prisijungti
Savitarna privatiems Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00