E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Ką daryti, jeigu pastebėjote, kad siunta sugadinta?

Siuntos perdavimo momentu svarbu atidžiai apžiūrėti siuntos pakuotę ir pastebėti galimus pažeidimus, o atidarius - pažiūrėti, ar turinys nepažeistas. Jeigu siuntos turinys nepažeistas, šį faktą uždokumentuokite kartu su siuntą perduodančiu asmeniu. Po to gavėjui su pažeidimo ir pakuotės nuotraukomis rekomenduojame kreiptis į siuntėją.

Jei siuntą gavote paštomatu, esant galimybei nufotografuokite anksčiau įvardintus objektus prie paštomato. Informuokite siuntėją apie įvykį bei pateikite aprašą per 5 darbo dienas nuo siuntos pristatymo. Siuntos siuntėjas, gavęs skundą iš gavėjo, turi užpildyti pretenzijos formą čia, persiųsdamas gautą medžiagą iš gavėjo. Toliau situaciją sprendžiame kartu su siuntėju.

Svarbu! Siuntos pakuotė yra skirta apsaugoti siuntos turinį nuo galimų pažeidimų.
Ką daryti, jeigu gavę siuntą aptikote, kad pažeista prekė?

Esant pirmai galimybei, mums praneškite apie pažeistą prekę. Jeigu siunta vėluoja, yra pažeista arba prarasta, galite per penkias dienas mums pateikti pretenziją. Pretenzijos priimamos 30 dienų laikotarpyje nuo pašto siuntos išsiuntimo momento.Jeigu norite pateikti pretenziją, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių. Pateikite pareiškimą atskirai kiekvienai pažeistai pašto siuntai.
 
Savitarna verslui Prisijungti
Savitarna privatiems Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00