E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Siuntų deklaravimas



Informacija OMNIVA klientams apie siuntas iš ne Europos Sąjungos (ES) šalių 
 
1. Kas keičiasi nuo liepos 1 d., kai bus panaikinta importo PVM lengvata mažos vertės prekėms iš ne ES šalių? 
 
Nuo liepos 1 d. visose ES valstybėse mažavertėms siuntoms, atkeliavusioms iš trečiųjų šalių, kurių vertė nesieks 22 Eur, nebebus taikoma importo PVM lengvata. Tai reiškia, kad nuo liepos 1 d. už visas siuntas, įsigytas iš trečiųjų šalių, reikės sumokėti importo PVM mokestį ir kitus siuntų bendrovių nustatytus mokesčius. 
 
2. Ar OMNIVA klientams aktualus šis pokytis?
 
OMNIVA klientams šis pokytis susijęs tik su siuntomis iš Kinijos.
 
Atsiimant prekes iš OMNIVA paštomatų Lietuvos gyventojams nereikės imtis jokių papildomų veiksmų ar mokėti papildomų mokesčių, jei pirkimo metu bus sumokėtas importo PVM mokestis. 
 
3. Ar bus taikomi kokie nors OMNIVA mokesčiai?
 
Jokie OMNIVA mokesčiai nebus taikomi.
 
4. Jeigu užsisakiau siuntą iki liepos 1 d., tačiau man ją pristatys jau po liepos 1 d., ar man reikės imtis kokių nors papildomų veiksmų?
 
Siuntos, atkeliavusios į Lietuvą per OMNIVA, apmokestinamos pirkimo metu, todėl nereikia imtis jokių papildomų veiksmų.
 
5. Ar galiu pasirinkti siuntos pristatymą per OMNIVA paštomatus?
 
Pasirinkti siuntų iš Kinijos pristatymo per OMNIVA paštomatus galimybės nėra.
 
6. Ar siuntos vėluos?
 
Siuntos gali vėluoti ir būti pristatomos per ilgesnį laikotarpį nei iki šiol. Prognozuojamas vėlavimo terminas iki 3 savaičių.
 
7. Kodėl siuntos vėluos?
 
Siuntos gali vėluoti dėl įsigaliojusios naujos tvarkos ir tikėtinų trikdžių įvairiuose siuntos kelionės etapuose.
 
8. Ar reikia imtis kokių nors veiksmų?
 
Nuo liepos 1 d. siuntas iš Kinijos pristatome įprastai – tau nieko daryti nereikia!
 
9. Tikrindamas siuntos statusą matau: „Muitinės patikrinimas baigtas". Ką tai reiškia?
 
Jei tikrindamas siuntos statusą matai užrašą: „Muitinės patikrinimas baigtas", tai reiškia, jog muitinė patvirtino siuntos deklaraciją. Siuntos pristatymo procesas prasidės tuomet, kai siunta bus pristatyta į OMNIVA rūšiavimo terminalą Vilniuje.
 
10. Tikrindamas siuntos statusą matau: „Siuntos duomenys išsaugoti". Ką tai reiškia?
 
Jei tikrindamas siuntos statusą matai užrašą:„Siuntos duomenys išsaugoti", tai reiškia, jog siuntos duomenys jau užregistruoti, tačiau siunta dar nėra perduota OMNIVA darbuotojams.

11. Ar galiu pasirinkti, į kurį paštomatą man bus pristatomos siuntos iš Kinijos?

Kadangi apsipirkimo metu nėra galimybės rinktis norimo paštomato, jis parenkamas automatiškai pagal nurodytą pašto kodą. Taip siuntos pristatomos  į vieną iš arčiausiai esančių paštomatų. Jeigu pristatymo vieta nėra tinkama, siūlome pasinaudoti siuntos peradresavimo galimybe ir pasirinkti pageidaujamą paštomatą.
 
VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00