E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kada mano siuntinys bus paimtas iš paštomato ir pristatytas?
Siuntas iš paštomatų surenkame ir pristatome pagal nustatytą paštomatų aptarnavimo grafiką.

Ar galiu adresuoti siuntinį į tą patį paštomatą, iš kurio noriu išsiųsti?
Be abejonės, taip. Nepaisant fakto, jog siuntinys adresuotas į tą patį paštomatą, siuntinys bus surinktas iš paštomato ir pristatytas pagal aptarnavimo grafiką.

Kas nutiks, jei neatsiimsiu siuntos per 7 dienas?
Per saugojimo laiką neatsiimtas siuntas grąžiname atgal siuntėjui. Pratęsti siuntos saugojimo paštomate laiko nėra galimybės, todėl jeigu norite gauti savo siuntinį, rekomenduojame susitarti su siuntėju dėl pakakrtotinio siuntos siuntimo.

Ar mano siuntinys paštomate bus saugus?
Paštomatai pagaminti iš tvirto metalo, todėl jį pažeisti yra tikrai sudėtinga. Taip pat kiekvieną paštomatą stebi bent 3 vaizdo kameros bei suveikia signalizacija, jei paštomatą bandoma pažeisti arba atidaryti be leidimo.

Ar galiu paštomatais siųsti maisto produktus?
Paštomato skyriuose nėra temperatūros režimo reguliavimo, todėl skyriaus viduje sąlygos panašios į tuo metu lauke  vyraujančias sąlygas. Taip pat siuntiniai paštomate gali būti laikomi iki 7 dienų. Dėl to nerekomenduojame siųsti greitai gendančius, tirpius ar šalčiui jautrius maisto produktus. Visais atvejais siuntėjas pats atsako už šios rizikos įvertinimą bei teisingą siuntinio supakavimą laikantis siuntų pakavimo taisyklių.

Kada siuntų terminalai bus įrengti mažesnėse gyvenvietėse (kaimuose)?
Omniva siuntų terminalų tinklas plečiamas, priklausomai nuo klientų poreikių. Sekite mūsų informaciją internetinėje svetainėje ar socialinio tinklo Facebook profilyje, kuriuose visada pranešime apie naujus pastatytus terminalus.

Ką daryti, jeigu mano siunta dingo arba ji yra sugadinta?
Daugiau informacijos rasite čia.

Kada vėliausiai galiu kreiptis į Omniva dėl prarastos siuntos?
Apie dingusią siuntą turite pranešti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo siuntos išsiuntimo.

Ką daryti, jeigu mano siuntinys jau išsiųstas, tačiau jo dar negavau?
Pristatymo terminai ir laikai įvairiose šalyse ir jų miestuose varijuoja. Išsamesnę informaciją apie pristatymo laiką galite rasti čia.

Ar kiekviena siunta turi turėti atskirą adreso kortelę (etiketę)?
Taip, kiekviena siunta privalo būti pažymėta atskirai. Siunčian siuntas per paštomatus, vieną siuntą privalo sudaryti tik viena nedaloma pakuotė; kiekviena pakuotė turi turėti unikalų siuntos numerį. Jeigu siunčiate, pavyzdžiuiu, 3 pakuotes per paštomatą vienam gavėjui, turite registruoti 3 atskiras siuntas, po vieną etiketę pritvirtinti prie kiekvienos pakuotės. Viena siuntos etiketė gali būti naudojama tik vieną kartą.
Savitarna verslui Prisijungti
Savitarna privatiems Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00