E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kaip atsiimti siuntą iš paštomato?
Gavę SMS pranešimą iš Omniva su šešiaženkliu durelių atidarymo (siuntinio atsiėmimo) kodu, eikite prie nurodyto paštomato. Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite "Atsiimti siuntą" ir suveskite kodą, gautą SMS. Patvirtinus kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyrius, kuriame yra įdėtas Jums skirtas siuntinys.
Jeigu pasirinkote galimybę už prekes atsiskaityti atsiėmimo metu, po atsiėmimo kodo patvirtinimo bus aktyvuota mokėjimo operacija. Sėkmingai atlikus apmokėjimą banko kortele, automatiškai atsidarys skyrius su Jūsų siunta.

Per kiek laiko turiu atsiimti siuntą?
Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Pristačius siuntą į paštomatą, gavėjas iš karto gauna SMS panešimą apie atvykusį siuntinį, kuriame taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti siuntinį.

Kaip rasti paštomatą nurodytu adresu?
Visus Omniva paštomaus su adresais ir tiksliu stovėjimo vietos aprašu galite rasti mūsų žemėlapyje.

Ar Omniva paštomatai veikia visą parą?
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Paštomate suvedus durelių atidarymo kodą iš SMS rašoma, kad kodas neteisingas. Ką daryti?
Patikrinkite, ar stovite prie teisingo paštomato. Siunta pristatoma tik į tą paštomatą, kuris nurodytas SMS.
Įsitikinkite, kad 6-ženklį durelių kodą vedate lietimui jautriame patomato ekrane, meniu pasirinkę "Atsiimti siuntą".
Įsitikinkite, ar nevedate jau panaudoto kodo (galbūt šią siuntą jau atsiėmėte anksčiau).

Ar aš galiu užsisakyti prekes iš elektroninės parduotuvės į paštomatą?
Jei elektroninė parduotuvė yra sudariusi bendradarbiavimo sutartį su Omniva, siuntas galima užsisakyti į Omniva siuntų terminalus. Jei užsisakymo galimybės elektroninės parduotuvės svetainėje nėra, galite rekomenduoti ją mums. Mes susisieksime su elektronine parduotuve ir pasiūlysime bendradarbiauti.

Ar man reikalingas asmens tapatybės dokumentas, atsiimant siuntą?
Siuntos atsiėmimas yra itin paprastas. Siuntai atsiimti užtenka įvesti SMS pranešimu į mobilųjį telefoną arba ir į el. paštą gautą šešiaženklį durelių kodą, todėl dokumentas jums nėra reikalingas.

Ar siuntiniai iki 30 kg telpa Jūsų terminaluose?
Siuntiniai iki 30 kg puikiai telpa mūsų paštomatuose. Svarbu, kad siunčiama siunta atitiktų paštomatų skyrių dydžių reikalavimus.

Kodėl man į vieną paštomato skyrelį buvo sudėtos kelios siuntos?
Nuo lapkričio 15 d. OMNIVA paštomatų tinkle veikia naujas funkcionalumas. Siuntų gavėjui užsisakius prekių maždaug tuo pat metu bei į tą patį paštomatą – jos sudedamos į vieną skyrelį, taip užtikrinant greitesnį siuntų atsiėmimo procesą.

Gavau daug skirtingų žinučių su vienodu atsiėmimo kodu. Ką tai reiškia?
Tai reiškia, jog viename paštomato skyrelyje laukia tiek siuntų, kiek SMS žinučių yra atsiųsta. Atidarymo kodą užtenka įvesti vieną kartą.

Kaip galiu žinoti, kiek siuntų manęs laukia paštomato skyrelyje?
Suvedę atsiėmimo kodą, paštomato ekrane matysite, kiek siuntų yra patalpinta skyrelyje. Taip pat, kiekvienai siuntai yra siunčiamas atskiras SMS pranešimas su tuo pačiu atsiėmimo kodu. Todėl nustatyti siuntų kiekį galima ir pagal gautų SMS pranešimų kiekį.

Ką daryti, jeigu realus siuntų kiekis paštomate neatitinka rodomo siuntų skaičiaus paštomato ekrane?
Iš karto informuokite mus apie tai asmenine „Facebook“ žinute arba www.omniva.lt interneto svetainėje užpildykite „Susisiekite su mumis“ užklausą – situacija bus nagrinėjama.

Ką daryti, jeigu viena iš mano siuntų yra neapmokėta, tačiau šiuo metu galiu ir noriu atsiimti tik apmokėtą?
Apmokėtos siuntos nededamos į vieną skyrelį kartu su neapmokėtomis. Tad visas siuntas galite atsiimti norimu laiku.

Ar galima susitarti, kad mano siuntos nebūtų dedamos į vieną skyrelį?
Šiuo metu tokios galimybės nėra.

Užvėriau dureles ir netyčia palikau vieną siuntą? Ką daryti?
Atsiųstas kodas yra aktyvus iki 15 minučių nuo pirmojo suvedimo. Todėl raginame pabandyti dar kartą įvesti kodą. Jeigu paštomato skyrelis nebeatsidaro, kviečiame kreiptis į klientų aptarnavimo centrą „Facebook“ asmenine žinute arba www.omniva.lt interneto svetainėje, „Susisiekite su mumis“ skiltyje užpildant užklausą.

Ar dėl šio pokyčio mano siuntos vėluos, nes turės laukti kitų mano užsakymų?
Ne, siuntos nebus specialiai užlaikomos terminale. Jeigu kurjeris dėdamas siuntas į paštomatą matys, jog yra kelios to paties gavėjo siuntos – tik tuo atveju jos bus talpinamos į vieną skyrelį.
 
Savitarna verslui Prisijungti
Savitarna privatiems Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00