E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Ar Omniva paštomatai veikia visą parą?
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Kaip išsiųsti siuntą per paštomatus?
Siuntų duomenis galite registruoti dviem būdais: vietoje prie paštomato arba Omniva verslo savitarnos sistemoje. Jeigu visus duomenis suvedėte bei už siuntimą apmokėjote savitarnoje, atėjus prie paštomato beliks siuntinį įdėti išsiuntimui: pasirinkite „Siųsti siuntą" ir "Anksčiau paruošta siunta“, nuskenuokite jau turimą etiketę arba atsispausdinkite siuntos lipduką ir įdėkite siuntą į atsidariusį siuntų terminalo skyrių.
Jei siuntinio duomenis formuosite prie paštomato, rinkitės „Siųsti siuntą“. Pasirinkę pristatymo vietą bei suvedę siuntėjo bei gavėjo duomenis, apmokėkite už siuntimą banko kortele bei įdėkite siuntą į automatiškai atidarytą paštomato skyrių.

Kokie yra paštomatinių siuntų dydžiai?
Minimalūs siuntos matmenysturi būti: 2 cm x 9 cm x 14 cm
Omniva savitarnos siuntų terminalų skyrių dydžiai yra šie:

S – 9 cm x 38 cm x 64 cm
M – 19 cm x 38 cm x 64 cm
L – 39 cm x 38 cm x 64 cm

Kokio svorio daiktus galima siųsti siuntų paštomatu?
Per paštomatą siunčiamos siuntos svoris negali viršyti 30 kg.

Ar lengva ir didelė siunta yra brangesnė nei maža ir sunki?
Siuntimo kaina apskaičiuojama pagal pasirinkto skyriaus dydį, todėl 30 kg sverianti S dydžio siunta yra pigesnė, nei 5 kg sverianti L dydžio siunta.

Kokia siuntimo per Omniva paštomatus kaina?
Siuntimui taikomi standartiniai įkainiai, priklausantys nuo siuntinių dydžio bei pristatymo vietos.

Kodėl manęs prašo vėl sumokėti, nors už siuntą jau sumokėjau savitarnoje?
Greičiausiai pagrindiniame paštomato meniu pasirinkote "Siųsti siuntą". Ši funkcija skirta registruoti siuntinių duomenims bei apmokėti už siuntimą vietoje prie paštomato. Jei savo siuntos duomenis jau turite paruošę savitarnoje, pagrindiniame paštomato meniu jums reikia rinktis "Siųsti siuntą" ir "Anksčiau paruošta siunta".

Ar galiu prie paštomato užsakyti papildomas paslaugas?
Deja, ne. Papildomos paslaugos (atsargiai, patvirtinimas siuntėjui SMS) gali būti užsakytos verslo kliento savitarnos sistemoje formuojant siuntą; dar daugiau papildomų paslaugų teikiame sutartis pasirašiusiems kientams verslo klientų e-paslaugų svetainėje.

Kaip tinkamai supakuoti siuntinį?
Siuntiniai turi būti supakuoti ir paruošti laikantis Omniva siuntų pakavimo taisyklių. Daugiau informacijos apie pakuotės reikalavimus galite rasti čia.

Ar paštomatu galima siųsti siuntas į kitas valstybes? Kiek kainuotų tokių siuntų siuntimas, ar toks siuntų išsiuntimas atliekamas taip pat?
Šiuo metu formuojant siuntas prie paštomatų, siūlome galimybę siusti siuntas Lietuvoje, į Latviją ir Estiją.

Kaip apmokėti už siuntinio siuntimą prie paštomato?
Siuntų apmokėjimas prie paštomato gali būti atliktas tik banko kortele. Paštomatai aptarnauja visų bankų visų tipų korteles, išskyrus American Express.

Kaip atsispausdinti siuntos etiketę? Ar turėsiu galimybę atsispausdinti lipduką prie paštomato?
Registruodami siuntos duomenis verslo savitarnos sistemoje galite pasirinkti, kaip gausite siuntos etiketę. Jei neturite spausdintuvo ir negalite atsispausdinti adreso kortelės, pasirinkite galimybę savo siuntos lipduką atsispausdinti prie siuntų terminalo. Paštomato ekrane rinkitės „Siųsti siuntą" ir "Anksčiau paruošta siunta“ ir įveskite siuntos numerį, tuomet paštomatas atspausdins siuntinio lipduką.
Registruojant siuntas prie siuntų terminalo, po sėkmingo apmokėjimo paštomatas atspausdina lipduką su ką tik užpildytais siuntinio duomenimis. Jeigu paštomatas neatspausdino lipduko, siuntą galite dėti ir be lipduko į paštomato skyrelį.

Paštomatas neatspausdino lipduko mano siuntai. Ką daryti?
Galite nedvejodami įdėti siuntinį į atsidariusį skyrių – jei ant pakuotės nebus etiketės su brūkšniniu kodu, kurjeris siuntų surinkimo metu turi galimybę pakartotinai ją atspausdinti bei užklijuoti ant Jūsų siuntos.

Ar galiu į vieną skyrių įdėti kelias siuntas?
Privatus klientas į vieną skyrių gali įdėti tik vieną siuntą. Sutartį su Omniva sudaręs verslo klientas gali į vieną skyrių įdėti daugiau siuntų.

Ar galiu pats pasirinkti paštomato skyrių, į kurį įdėsiu siuntą?
Kiekvienas paštomatas automatiškai parenka ir atidaro laisvą skyrių, tačiau jei jis yra netinkamas, galite pasirinkti atidaryti kitą skyrių. Verslo klientai, turinys bendradarbiavimo sutartį, turi galimybę į tą patį skyreli dėti keletą siuntų. Jeigu visos siuntos į vieną skyrelį netelpa, galima pasirinkti atidaryti papildomą skyrių.
Savitarna verslui Prisijungti
Savitarna privatiems Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00