E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Ką daryti, jeigu gavėjas pastebėjo, kad siunta sugadinta?

Svarbu atidžiai apžiūrėti gautos siuntos pakuotę ir pastebėti galimus pažeidimus, o atidarius - pažiūrėti, ar turinys nepažeistas. Jeigu siuntos turinys nepažeistas, šį faktą uždokumentuokite kartu su siuntą perduodančiu asmeniu. Po to gavėjui su pažeidimo ir pakuotės nuotraukomis rekomenduojame kreiptis į siuntėją.

Jei siuntą gavėjas gavo paštomatu, esant galimybei nufotografuokite anksčiau įvardintus objektus prie paštomato. Informavus siuntėją apie įvykį bei pateikus aprašą per 5 darbo dienas nuo siuntos pristatymo, siuntos siuntėjas, gavęs skundą iš gavėjo, turi užpildyti pretenzijos formą čia, persiųsdamas gautą medžiagą. Toliau situaciją sprendžiame kartu su siuntėju.

Svarbu! Siuntos pakuotė yra skirta apsaugoti siuntos turinį nuo galimų pažeidimų.
Ką daryti, jeigu pastebėjote, kad siuntos turinys pažeistas?

Gavėjui gavus pažeistą siuntą, atsiųskite mums į [email protected] jos pakuotę, naudotą užpildą, turinio pažeidimus. Jeigu paštomatinė siunta buvo pažeista, siuntėjas turi teisę pateikti pretenziją ne vėliau kaip per 6 mėnesius. Pretenzijos formą galite rasti čia. Pretenziją pateikite atskirai kiekvienai pažeistai siuntai.
Savitarna verslui Prisijungti
Savitarna privatiems Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00