E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Siuntos sekimas

Informaciją apie siuntą rasite žemiau. 

Dažniausiai užduodami klausimai čia
Ką reiškia mano siuntos statusas? Sužinok čia

 

Skubi pagalba

  • Siuntų surinkimo ir pristatymo terminai
    Siunta į paštomatą turi būti įdėta iki išsiuntimo dienos siuntų surinkimo laiko, juos rasite čiaSiuntos pristatymo laikas gali keistis dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių: oro, eismo sąlygų, laisvų paštomatų skyrelių nebuvimo ir kt. Siuntų pristatymo terminai čia.

    Siunta pristatyta, bet negavau SMS pranešimo. Ką daryti?
    Tikėtina nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris. Užpildyk užklausos formą čia ir SMS persiųsime per 1 d. d.

    Kaip pakeisti gavėjo paštomatą?
    Siuntą per 3 d. d. galime peradresuoti į kitą paštomatą. Paslauga yra mokama. Norint užsakyti paslaugą, užpildyk užklausos formą čia.

VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00