E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Kaip gauti siuntą

Siuntų savitarnos terminalai veikia visą parą.

Siuntinį galite atsiimti įvedę durelių kodą, kuris bus Jums atsiųstas SMS žinute arba el. paštu. Siuntų terminalo ekrane suvedus atsiėmimo kodą, durys automatiškai atsidarys ir Jūs galėsite pasiimti savo siuntinį.

Jeigu per septynias dienas siuntinio nepasiimsite, jis bus grąžintas siuntėjui.
  1. Gavę pranešimą SMS žinute ar el. paštu, nuvykite prie nurodyto siuntų terminalo
  2. Paliesdami siuntų terminalo ekraną, pasirinkite kalbą, po to pasirinkite „Atsiimti siuntinį“
  3. Įveskite atsiėmimo kodą, atsiųstą jums sms žinute ar el. paštu
  4. Jeigu tai siuntinys, kurį pirkote el.parduotuvėje ir ekrane prašoma už jį susimokėti, tai padaryti galite savo banko kortele, po ekranu esančiame mokėjimo terminale
  5. Paimkite siuntinį iš siuntų terminalo
  6. Svarbu! Uždarykite duris ir patvirtinkite, kad gavote siuntinį, palietę „Patvirtinti“ ant jutiklinio ekrano
  7. Jeigu pageidaujate gauti čekį, ekrane pasrinkite Spausdinti čekį
Demonstracinė paštomato versija
   
VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00