Siuntos sekimas

Informaciją apie siuntą rasite žemiau. 

Šiuo metu pristatymas trunka 1-2 darbo dienas. 
Ką reiškia mano siuntos būsena? Sužinok čia

 

Skubi pagalba

  • Siuntų surinkimo ir pristatymo terminai
    Siunta į paštomatą turi būti įdėta iki išsiuntimo dienos siuntų surinkimo laiko, juos rasite čiaSiuntos pristatymo laikas gali keistis dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių: oro, eismo sąlygų, laisvų paštomatų skyrelių nebuvimo ir kt. Siuntų pristatymo terminai čia.

    Siunta pristatyta, bet negavau SMS pranešimo. Ką daryti?
    Tikėtina nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris. Užpildyk užklausos formą čia ir SMS persiųsime per 1 d. d.

    Kaip pakeisti gavėjo paštomatą?
    Siuntą per 3 d. d. galime peradresuoti į kitą paštomatą. Paslauga yra mokama. Norint užsakyti paslaugą, užpildyk užklausos formą čia.

Kaip surasti siuntos numerį?

Ruošdami siuntą mūsų savitarnos sistemoje, siuntos numerį rasite ant suformuoto siuntos lipduko (etiketės), kurį naudodami galėsite sekti siuntą.

Jeigu norite sekti siuntą, pasiteiraukite siuntos numerio pas siuntėją.
Savitarna verslui Prisijungti
Savitarna privatiems Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00