E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Populiariausi klausimai
-
Kam skirta mano.omniva.lt e-savitarna?
mano.omniva.lt e-savitarna skirta privatiems Omniva klientams, norintiems patogiai ir greitai registruoti siuntas iš anksto.
-
Kurią siuntų registravimo savitarną rinktis mano.omniva.lt ar omniva.lt e-savitarną?
Rekomenduojame rinktis mano.omniva.lt - tai naujoji e-savitarna, kurioje siūlome greitesnį ir patogesnį siuntų registravimą iš anksto. Registruojant siuntą omniva.lt e-savitarnoje siunta pasieks gavėją įprasta tvarka.
-
Kokie yra mano.omniva.lt mokėjimo būdai?
mano.omniva.lt už siuntą gali apmokėti: 1) banko pavedimu, naudojantis Swedbank, SEB, Šiaulių banko arba Luminor|DNB el. bankininkystę; 2) banko kortele, įvedant mokėjimui reikalingus kortelės duomenis.
-
Ar galiu turėti savo paskyrą mano.omniva.lt?
Siuntų registravimas mano.omniva.lt vyksta be vartotojo registracijos. Visa informacija apie užregistruotą siuntą gaunama užregistravus siuntą el. paštu ir SMS žinute. Siuntos pristatymo kelią gali sekti čia https://www.omniva.lt/privatiems/siuntos_sekimas
-
Kiek siuntų mano.omniva.lt galima registruoti vienu metu?
Vienu metu mano.omniva.lt galima registruoti vieną siuntą. Norint registruoti daugiau nei vieną siuntą, užregistravus pirmąją siuntą, paskutiniame registracijos lange spausk mygtuką "Registruoti kitą siuntą".
-
Ar užregistravęs siuntą mano.omniva.lt gausiu siuntos registravimo patvirtinimą?
Taip, užregistravus siuntą, į registracijos metu nurodytą el. paštą ir telefonu gausi pranešimą apie sėkmingą registraciją. SMS pranešime matomas siuntos numeris, o el. laiške - prisegame adreso kortelę ir siuntos kvitą.