E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Populiariausi klausimai

  • Kaip išsiųsti siuntą registruojant iš anksto internetu?

    Kaip tai veikia?
    • Supakuok savo siuntinį;
    • Sekant žingsnius, užregistruok siuntą https://www.omniva.lt/privatus/siunta/e_savitarna;
    • Siųsk siuntas visą parą!

    Jeigu neturi galimybės atsispausdinti lipduko, tą gali padaryti atvykus prie paštomato. Tau pakanka turėti tik užregistruotos siuntos numerį, kurį gausi el. paštu, po siuntos apmokėjimo.

  • Kaip įdėti į paštomatą internete užregistruotą siuntą?

    Priklausomai nuo paštomato ekrane pateikiamos informacijos sek šiuos žingsnius:
    • „Privatus klientas, anksčiau paruošta siunta“
    • „Įvesti SMS žinute gautą kodą“
    • Spausk „Atidaryti dureles“
    • Įdėk siuntą ir uždaryk dureles

    skaityk plačiau

    arba

    •„Siųsti siuntą“
    • „Anksčiau užregistruota siunta“
    • Įvesk siuntos numerį
    • Pasirink skyriaus dydį
    • Užklijuok lipduką ant siuntos
    • Įdėk siuntą ir uždaryk dureles

  • Kaip išsiųsti siuntą registruojant prie paštomato?

    Paštomato ekrane rinkis:
    • Siųsti siuntą;
    • Pasirink šalį, siuntos dydį bei gavėjo paštomato pavadinimą;
    • Įvesk siuntėjo bei gavėjo telefono numerius;
    • Patikrink suvestus duomenis bei patvirtink juos ekrane;
    • Spausk ekrane „toliau“ ir sek nurodymus mokėjimo terminale;
    • Atspausdintą adreso kortelę užklijuok ant siuntos, patikrink ar duomenys kortelėje nurodyti teisingi. Jeigu neatspausdino kortelės, spausk „Toliau“ ir dėk siuntą be lipduko;
    • Spausk „atidaryti dureles“ ir įdėk siuntą į atsidariusį skyrių ir patvirtink siuntimą ekrane.

  • Kaip užsisakyti kurjerio paslaugą?

    Registruojant siuntą https://www.omniva.lt/privatus/siunta/e_savitarna, pasirink pageidaujamą siuntos įteikimo arba pristatymo būdą. Galima užsisakyti:
    1. Kurjeris – paštomatas paslaugą, kai siuntėjas siuntą įteikia kurjeriui, o siunta gavėjui pristatoma į nurodytą paštomatą.
    2. Paštomatas – kurjeris paslaugą, kai siuntėjas siuntą įdeda į paštomatą, o kurjeris siuntą pristato gavėjui į nurodytą adresą.
    3. Kurjeris – kurjeris paslaugą, kai siuntėjas siuntą įteikia kurjeriui ir siunta pristatoma į gavėjo nurodytą adresą.

  • Paštomatas neatspausdino mokėjimo kvito. Ką daryti?

    Užpildyk užklausą nurodydamas siuntėjo bei gavėjo telefono numerius ir paštomatą, į kurį siuntei siuntą. Mūsų kolegos atsiųs mokėjimo kvito kopiją. Siųsdamas siuntą prie paštomato, turi galimybę paskutiniame registracijos žingsnyje įvesti savo el. pašto adresą ir taip gauti mokėjimo kvitą iškart.

  • Kaip teisingai supakuoti siuntą?

    Pakavimo taisykles rasi čia

     

  • Kokie yra paštomato siuntų dydžiai?

    Minimalūs siuntos matmenys yra 2x9x14 cm. Maksimalus leidžiamas siuntos svoris 30 kg. Paštomato skyrelių dydžiai.
    Paštomato skyrelių dydžiai

  • Draudžiamų siųsti daiktų sąrašas:
    • ginklai ir jų dalys;
    • šoviniai ir jų dalys;
    • ašarinių ar nervų sistemą veikiančių dujų balionai;
    • kenksmingosios medžiagos bei lengvai užsidegančios ir sprogstamos medžiagos;
    • nuodingosios bei radioaktyviosios medžiagos;
    • biologiškai infekuotos medžiagos;
    • narkotinės ir psichotropinės medžiagos ir vaistai, kurių sudėtyje yra šių medžiagų;
    • kraujas ir kraujo komponentai;
    • rūgštys;
    • greitai gendantis maistas;
    • gyvi gyvuliai, paukščiai, žuvys, vabzdžiai;
    • nuodingieji augalai;
    • daiktai, kurie dėl savo ypatybių ar įpakavimo gali pakenkti adresatui, pašto darbuotojams, dirvožemiui ar sugadinti kitas pašto siuntas, pašto įrangą arba trečiųjų šalių turtą;
    • pinigai;
    • daiktai ar medžiagos, kurių eksportas iš Lietuvos Respublikos arba cirkuliacija Lietuvos Respublikoje, Latvijos Respublikoje arba Estijos Respublikoje yra draudžiami.

  • Registravau siuntą internetu ir negavau adreso kortelės. Ką daryti?

    Patikrink el. pašto gautųjų laiškų ir šlamšto dėžutes. Jeigu laiško negavai, kreipkis į mus el. paštu info@omniva.lt ir laiške nurodyk siuntėjo bei gavėjo telefono numerius bei pridėk mokėjimo pavedimo kopiją.

  • Ką daryti, jeigu paštomatas neatspausdino adreso kortelės?

    Ne bėda – dėk siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį be adreso kortelės, o mes atvykę paimti siuntos, užklijuosime tavo siuntai skirtą lipduką ir tavo siunta keliaus pas gavėją.

  • Nurodžiau neteisingą siuntos gavėjo paštomatą. Ką daryti?

    Kai siunta yra pristatyta į gavėjo paštomatą, ją galime peradresuoti. Ši paslauga yra mokama, jai taikomi standartiniai įkainiai, priklausomai nuo siuntinio dydžio. Įkainius gali rasti čia. Peradresavimas užtrunka iki 3 d. d.

    skaityk plačiau

    Yra du būdai apmokėti už peradresavimą:
    1. Gavėjui atsiimant siuntą prie paštomato ir apmokant banko kortele;
    2. Iš naujo užregistruojant siuntą internete su teisingais duomenimis ir atsiunčiant mums naują adreso kortelę arba siuntos numerį.

    Parašyk mums el. paštu info@omniva.lt , laiške nurodydamas naują siuntos numerį, teisingą gavėjo paštomato pavadinimą bei anksčiau kurtos siuntos duomenis.

  • Ką daryti, jeigu nurodžiau neteisingą gavėjo telefono numerį?

    Siuntėjas turėtų kreiptis į mus nurodydamas teisingą gavėjo telefono numerį. Gavėjo prašymu galime pakoreguoti gavėjo telefono numerį tuo atveju, jei telefono numeryje esantys 1 arba 2 skaičiai buvo sukeisti vietomis. Pranešimą į teisingą telefono numerį išsiųsime tuomet, kai siunta pasieks gavėjo paštomatą.

VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00