E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Kaip grąžinti prekes į paštomatą?

  • Nuneškite norimą grąžinti siuntą į artimiausią paštomatą.
  • Palietę ekraną, pasirinkite kalbą, po to meniu pasirinkite funkciją „Grąžinti siuntą“
  • Ekrane įveskite SMS pranešime arba elektroniniame laiške gautą grąžinimo kodą.
  • Užklijuokite siuntos lipduką ant pakuotės. Siuntos lipduką rasite skyriuje po mokėjimo terminalu.
  • Įdėkite pakuotę į atsidariusį skyrių, uždarykite dureles ir spustelėję ekrane atsiradusį „Patvirtinti“ mygtuką, patvirtinkite pakuotės perdavimą.
  • Jeigu norite, atsispausdinkite kvitą.
Jeigu ant siuntos yra barkodas, pasirenkant siuntos grąžinimo funkciją, pakanka nuskenuoti barkodą.
Atminkite! Pakuotės kodą galite įvesti rankiniu būdu.
VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00