E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Jeigu buvo prarasta arba pažeista siunta

Ką daryti, jeigu siunta nebuvo pristatyta į paskirties vietą?

Pirmiausia susisiekite su mumis bendruoju telefonu 8 700 55077 arba rašykite el.paštu info@omniva.lt.
Jeigu Jūsų išsiųsta siunta pasimetė arba užtruko kelyje, pateikite užklausą dėl siuntos paieškos viršuje nurodytu el.paštu.
Prie užklausos pridėkite Jūsų siuntos išsiuntimo kvito kopiją.

Jeigu esate verslo klientas, galite kreiptis į savo pardavimų vadybininką.
Kur galiu PATEIKTI UŽKLAUSĄ?

Jeigu jūsų išsiųsta siunta pasimetė arba užtruko kelyje, pateikite užklausą el.paštu verslas@omniva.lt
 
PER KIEK LAIKO REIKIA PATEIKTI UŽKLAUSĄ?
Užklausą galima pateikti per 6 (šešis) mėnesius po siuntos išsiuntimo. Jei norite pateikti užklausą dėl tarptautinės siuntos, tai galite padaryti kitą darbo dieną nuo  nurodyto siuntos pristatymo termino pabaigos. Pretenzijos pateiktos vėliau, gali būti atmestos.
PER KIEK LAIKO ATSAKOME?
  • ​Į klausimus apie  vietines siuntas atsakome per 5 darbo dienas nuo užklausos pateikimo momento.
  • Į klausimus apie laiku nepristatytų tarptautinių siuntų paieškų procesą atsakome per 14-30 kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo kitos užklausos pateikimo dienos.

Jeigu per šį laikotarpį negalėsime pateikti išsamaus atsakymo, atsiųsime raštišką tarpinį atsakymą ir per mėnesį pateiksime galutinį atsakymą.
 
VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00