Jeigu buvo prarasta arba pažeista siunta
Ką daryti, jeigu siunta nebuvo pristatyta į paskirties vietą?
Pirmiausia susisiekite su mumis bendruoju telefonu 8 700 55077 arba rašykite el.paštu [email protected].
Jeigu Jūsų išsiųsta siunta pasimetė arba užtruko kelyje, pateikite užklausą dėl siuntos paieškos viršuje nurodytu el.paštu.
Prie užklausos pridėkite Jūsų siuntos išsiuntimo kvito kopiją.
Jeigu esate verslo klientas, galite kreiptis į savo pardavimų vadybininką.
Kur galiu PATEIKTI UŽKLAUSĄ?
Jeigu jūsų išsiųsta siunta pasimetė arba užtruko kelyje, pateikite užklausą el.paštu [email protected]
PER KIEK LAIKO REIKIA PATEIKTI UŽKLAUSĄ?
Užklausą galima pateikti per 6 (šešis) mėnesius po siuntos išsiuntimo. Jei norite pateikti užklausą dėl tarptautinės siuntos, tai galite padaryti kitą darbo dieną nuo nurodyto siuntos pristatymo termino pabaigos. Pretenzijos pateiktos vėliau, gali būti atmestos.PER KIEK LAIKO ATSAKOME?
- Į klausimus apie vietines siuntas atsakome per 1 darbo dieną nuo užklausos pateikimo momento.
- Į klausimus apie laiku nepristatytų tarptautinių siuntų paieškų procesą atsakome per 14-30 kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo kitos užklausos pateikimo dienos.
Jeigu per šį laikotarpį negalėsime pateikti išsamaus atsakymo, atsiųsime raštišką tarpinį atsakymą ir per mėnesį pateiksime galutinį atsakymą.