E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Kaip administruoti sąskaitas faktūras?


Administruokite savo sąskaitas faktūras patogiai ir be popieriaus, naudodamiesi mūsų sąskaitų faktūrų siuntimo, gavimo ir archyvavimo sprendimais. Norėdami atrasti palankiausią sprendimą, susisiekite su mumis užpildydami užklausos formą ir gaukite asmeninį pasiūlymą.  
  • Taupykite pinigus ir laiką, saugokite gamtą bei ženkliai sumažinkite klaidų atsiradimo riziką.
  • Pakeiskite visą pirkimo ir pardavimo procesą ir nenaudokite jokio popieriaus.
  • Skirtingais būdais gaunamas sąskaitas faktūras – e-sąskaitas, PDF sąskaitas ir popierines sąskaitas – administruokite vienoje vietoje.
  • KAIP VYKSTA SĄSKAITŲ FAKTŪRŲ ADMINISTRAVIMAS?
    Skaitykite išsamiau apie tai, kaip vyksta sąskaitų faktūrų siuntimas ir gavimas.
  • E-SĄSKAITŲ PASLAUGOS
    Jei norite savo įmonės buhalterinę apskaitą paversti lengvesniu, patogesniu ir popieriaus nereikalaujančiu procesu, turite puikią progą pasidžiaugti. Mes sukūrėme modernią e-sąskaitų sistemą, kurią naudojant visas sąskaitų faktūrų apdorojimo procesas taps pigesnis, greitesnis ir skaidresnis. Daugiau
INFORMACIJA
SUSISIEKITE
  • El. paštas: info@omniva.lt
  • Klientų aptarnavimo telefonas:
    +370 663 65194
VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00