E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

DUK

Kaip atsiimti siuntą iš paštomato?
Gavę SMS pranešimą iš Omniva su šešiaženkliu durelių atidarymo (siuntinio atsiėmimo) kodu, eikite prie nurodyto paštomato. Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite "Atsiimti siuntą" ir suveskite kodą, gautą SMS. Patvirtinus kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyrius, kuriame yra įdėtas Jums skirtas siuntinys. Jeigu pasirinkote galimybę už prekes atsiskaityti atsiėmimo metu, po atsiėmimo kodo patvirtinimo bus aktyvuota mokėjimo operacija. Sėkmingai atlikus apmokėjimą banko kortele, automatiškai atsidarys skyrius su Jūsų siunta.

Per kiek laiko turiu atsiimti siuntą?
Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Pristačius siuntą į paštomatą, gavėjas iš karto gauna SMS panešimą apie atvykusį siuntinį, kuriame taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti siuntinį.

Kas nutiks, jei neatsiimsiu siuntos per 7 dienas?
Per saugojimo laiką neatsiimtas siuntas grąžiname atgal siuntėjui. Pratęsti siuntos saugojimo paštomate laiko nėra galimybės, todėl jeigu norite gauti savo siuntinį, rekomenduojame susitarti su siuntėju dėl pakakrtotinio siuntos siuntimo.

Kaip rasti paštomatą nurodytu adresu?
Visus Omniva paštomaus su adresais ir tiksliu stovėjimo vietos aprašu galite rasti mūsų žemėlapyje.

Ar Omniva paštomatai veikia visą parą?
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Paštomate suvedus durelių atidarymo kodą iš SMS rašoma, kad kodas neteisingas. Ką daryti?
Patikrinkite, ar stovite prie teisingo paštomato. Siunta pristatoma tik į tą paštomatą, kuris nurodytas SMS. Įsitikinkite, kad 6-ženklį durelių kodą vedate lietimui jautriame patomato ekrane, meniu pasirinkę "Atsiimti siuntą". Įsitikinkite, ar nevedate jau panaudoto kodo (galbūt šią siuntą jau atsiėmėte anksčiau).

Ar man reikalingas asmens tapatybės dokumentas, atsiimant siuntą?
Siuntos atsiėmimas yra itin paprastas. Siuntai atsiimti užtenka įvesti SMS pranešimu į mobilųjį telefoną arba ir į el. paštą gautą šešiaženklį durelių kodą, todėl dokumentas jums nėra reikalingas.

Ar galiu grąžinti netikusias prekes siuntėjui per Omniva?
Jeigu gavote siuntinį į Omniva paštomatą ir Jūsų SMS pranešime be atsiėmimo kodo yra ir grąžinimo kodas - taip, galite. Tokiu atveju prekės pardavėjas apmoka prekių grąžinimo kaštus, Jums grąžinimas yra nemokamas. Tačiau visais atvejais prieš grąžinant prekę rekomenduojame susisiekti su siuntėju ir pranešti apie savo ketinimus.

Kaip galiu grąžinti prekę per Omniva paštomatą?
Paštomato ekrane pasirinkite "Grąžinti prekę" ir suveskite 6-ženklį grąžinimo kodą, gautą SMS žinute. Jei kodas teisingas ir vis dar galioja, paštomatas atspausdina naują siuntinio lipduką. Pritvirtinkite jį ant pakuotės iį įdėkite į pasirinkto dydžio skyrių.

Per kiek laiko galiu grąžinti prekę per Omniva?
Grąžinimo kodas SMS žinutėje galioja 14 kalendorinių dienų nuo tada, kai siuntą atsiimate iš paštomato.

Ar mano siuntinys paštomate bus saugus?
Paštomatai pagaminti iš tvirto metalo, todėl jį pažeisti yra tikrai sudėtinga. Taip pat kiekvieną paštomatą stebi bent 3 vaizdo kameros bei suveikia signalizacija, jei paštomatą bandoma pažeisti arba atidaryti be leidimo.
VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00