E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kaip grąžinti siuntą
Užsisakant prekes internetu arba iš katalogų, Jums gali tekti grąžinti prekes pardavėjui. Dar prieš pirkdami, išsiaiškinkite, kokios prekių grąžinimo sąlygos galioja elektroninėje parduotuvėje. Svarbu žinoti, kas mokės už prekių grąžinimą.
Kaip grąžinti Lietuvoje įsigytas prekes?
Kai kurios Lietuvos elektroninės parduotuvės siūlo nemokamą prekių grąžinimą. Jeigu pardavėjas nesiūlo nemokamo prekių grąžinimo galimybės, grąžinimo išlaidas reikia susimokėti pirkėjui.
Kaip grąžinti siuntą su grąžinimo kodu?
- SMS siuntos pranešime arba elektroniniame laiške paprastai nurodomas grąžinimo kodas. Jį žinodami galite grąžinti siuntą į paštomatą. Siuntą galite grąžinti į paštomatą nepriklausomai nuo to, kokiu būdu gavote siuntą – paštomate ar per kurjerį.
- Išsaugokite ant grąžinamos siuntos pirmutinį siuntos lipduką. Jeigu Jūs grąžinate siuntą į paštomatą, jis išduos naują siuntos lipduką. Užklijuokite jį ant siuntos.
Siuntų grąžinimo į paštomatą instrukcija
Kaip grąžinti užsienio elektroninėse parduotuvėse įsigytas prekes?
Grąžinant siuntą užsienio pardavėjui paprastai reikia pačiam susimokėti prekių grąžinimo išlaidas. Skirtingose elektroninėse parduotuvėse labai skiriasi panašių išlaidų kompensacijos sąlygos. Pavyzdžiui, Amazon teikia pirmenybę taupiam prekių grąžinimo būdui ir atlygina grąžinimo išlaidas tik tada, jeigu prekės grąžinamos dėl elektroninės parduotuvės klaidos. Pasiteiraukite prekių pardavėjo, kaip reikia supakuoti ir adresuoti grąžinamą siuntą.
Kaip atsisakyti siuntOS?
Jeigu gavote sms pranešimą apie pristatytą siuntą į paštomatą ir žinote, kad nenorite jos gauti, neikite jos atsiimti. Pasibaigus saugojimo terminui, mes grąžinsime ją siuntėjui.