Kaip grąžinti siuntą
Perkant internetu, ne visada gautos prekės atitinka lūkesčius, tad tenka jas grąžinti pardavėjui. Dar prieš inicijuojant pirkimo procesą, svarbu išsiaiškinti, kokios yra sąlygos bei galimybės grąžinti prekes.
Kaip grąžinti Lietuvoje įsigytas prekes?
Kai kurios Lietuvos elektroninės parduotuvės siūlo nemokamą prekių grąžinimą. Jeigu pardavėjas nesiūlo nemokamo prekių grąžinimo galimybės, grąžinimo išlaidas reikia susimokėti pirkėjui.
Kaip grąžinti siuntą su grąžinimo kodu?
- SMS siuntos pranešime arba elektroniniame laiške paprastai nurodomas grąžinimo kodas. Jį žinodami, galite incijuoti grąžinimo procesą. Siuntą grąžinti galite jums patogiu būdu - kurjeriu ar paštomatu, nepriklausomai nuo to, kokiu būdu gavote siuntą.
- Išsaugokite ant grąžinamos siuntos pirmą priklijuotą adreso kortelę. Jeigu Jūs grąžinate siuntą paštomatu, jums bus sugeneruota nauja adreso kortelė. Užklijuokite ją ant siuntos. Siuntų grąžinimo paštomatu taisyklės.
Siuntų grąžinimo į paštomatą instrukcija
Kaip grąžinti užsienio elektroninėse parduotuvėse įsigytas prekes?
Grąžinant siuntą užsienio pardavėjui, paprastai reikia apmokėti prekių grąžinimo išlaidas. Skirtingose elektroninėse parduotuvėse gali skirtis ir išlaidų kompensacijos sąlygos. Pavyzdžiui, „Amazon" teikia pirmenybę taupiam prekių grąžinimo būdui ir atlygina grąžinimo išlaidas tik tada, jeigu prekės grąžinamos dėl elektroninės parduotuvės klaidos. Būtinai prieš išsiųsdami prekę, pasidomėkite pardavėjo propaguojama grąžinimo politika.
Kaip atsisakyti siuntos?
Jeigu gavote sms pranešimą apie pristatytą siuntą į paštomatą ir žinote, kad nenorite jos gauti, neikite jos atsiimti. Pasibaigus saugojimo terminui, mes grąžinsime ją siuntėjui.