Populiariausi klausimai apie „Mano Rimi“ lojalumo programą
-
Ką turiu daryti, kad galėčiau naudotis OMNIVA ir „Mano Rimi“ pasiūlymu?
Tai paprasta: eik į svetainę mano.omniva.lt, įvesk siuntos informaciją bei „Mano Rimi“ kortelės numerį pateiktame laukelyje. Už kiekvieną užregistruotą siuntą gausi „Mano Rimi“ pinigų (0,10 EUR) į savo kortelę.
-
Kur rasiu „Mano Rimi“ kortelės numerį?
„Mano Rimi“ kortelės numerį rasi kitoje kortelės pusėje. Jį sudaro 19 skaitmenų. Jei „Mano Rimi“ kortelę registravai elektroniniu būdu, tuomet kortelės numerį rasi prisijungęs prie „Mano Rimi“ paskyros arba „Rimi“ mobiliojoje programėlėje.
-
Kada gausiu pinigus į „Mano Rimi“ kortelę?
Pinigai bus pervesti į „Mano Rimi“ kortelę kitą darbo dieną po siuntos registravimo mano.omniva.lt e-savitarnoje.
-
Kokie „Mano Rimi“ kortelės naudojimo svetainėje mano.omniva.lt privalumai?
Už kiekvieną siuntą, registruojamą per OMNIVA e-savitarną mano.omniva.lt, gausi 10 centų į „Mano Rimi“ kortelę.
-
Ar įmonės taip pat gali naudotis šiuo pasiūlymu?
Šis pasiūlymas taikomas visiems klientams, kurie naudojasi mano.omniva.lt e-savitarna. Verslo klientai, kurie registruoja siuntas naudodamiesi OMNIVA verslo kliento savitarna, šiuo pasiūlymu pasinaudoti negali.
-
Kur galiu pasižiūrėti, kiek „Mano Rimi“ pinigų sukaupiau?
„Mano Rimi“ pinigų sumą už registruotas siuntas matysite „Mano Rimi“ paskyroje ar „Rimi“ programėlėje. Bendrą sukauptą „Mano Rimi“ pinigų sumą taip pat galite matyti „Mano Rimi“ kortelių terminale ir „Rimi“ pirkimo kvite.
-
Ką turėčiau daryti, jei negaučiau „Mano Rimi“ pinigų už užregistruota siunta, atliktą svetainėje mano.omniva.lt?
Palaukite bent vieną visą darbo dieną po to, kai atliekate operaciją mano.omniva.lt svetainėje, kadangi „Mano Rimi“ pinigai pervedami per vieną darbo dieną po pirkimo. Jei „Mano Rimi“ pinigai vis dar nepasiekė, kreipkis į „Rimi“ klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected]. Laiške nurodyk „Mano Rimi“ kortelės numerį ir kartu nusiųsk kvitą, gautą kartu su adreso kortele, patvirtinantį konkretų pirkimą, už kurį negavai „Mano Rimi“ pinigų.
-
Ar informacija apie „Mano Rimi“ pinigus, įgytus siuntos registravimo metu, bus pateikta ir OMNIVA sąskaitoje-faktūroje?
Informacija apie „Mano Rimi“ pinigus pateikiama „Mano Rimi“ kortelėje. Ši informacija neatsispindi OMNIVA sąskaitoje-faktūroje.
-
Ką turėčiau daryti, jei dar neturiu „Mano Rimi“ kortelės arba jei ją pamečiau?
„Rimi“ parduotuvėse gali įsigyti naują „Mano Rimi“ kortelę (prie kasos arba informacijos centruose) už vienkartinį 1 € kortelės mokestį. Įsigijus kortelę užregistruok „Mano Rimi“ kortelę „Mano Rimi“ kortelių terminale arba internetinėje svetainėje, pilnai ir tinkamai užpildydamas savo duomenis. Jei nenori plastikinės kortelės, gali užsiregistruoti į „Mano Rimi“ lojalumo programą manorimi.lt ir naudotis virtualia „Mano Rimi“ kortele. Jei kortelė neaktyvuota arba ją pametei, kreipkis į „Rimi“ klientų aptarnavimo skyrių nemokamu tel. nr. 8 800 29 000 arba el. paštu [email protected].
-
Ką turėčiau daryti, jei „Mano Rimi“ kortelės numeris neįžiūrimas?
Kortelės numerį rasi prisijungęs prie „Mano Rimi“ paskyros arba „Rimi“ mobiliojoje programėlėje.
-
Ar galiu kaupti „Mano Rimi“ pinigus, jeigu registruoju OMNIVA siuntas prie paštomato, senojoje omniva.lt e –savitarnoje ar omnivasiunta.lt?
„Mano Rimi“ pinigai kaupiami tik už tas siuntas, kurios registruojamos OMNIVA e-savitarnoje mano.omniva.lt. Kitur registruojamos OMNIVA siuntas nesuteikia galimybės kaupti „Mano Rimi“ pinigus.
-
Ar šis pasiūlymas galioja ir kurjeriu siunčiamoms siuntoms bei siuntoms į kitas šalis?
„Mano Rimi“ pinigus gali kaupti už kiekvieną siuntą ir už visas paslaugas, kurios teikiamos svetainėje mano.omniva.lt.
-
Ar galėsiu tuo pačiu metu naudotis ir OMNIVA nuolaidos kodu?
Taip. Nuolaidų kodai, kurie suteikia tiesioginę nuolaidą, galios kartu su „Mano Rimi“ pasiūlymu. Tai reiškia, kad registruojant siuntą turi galimybę gauti tiesioginę nuolaidą ir kartu kaupti „Mano Rimi“ pinigus, siekiančius 10 centų už kiekvieną siuntą, užregistruotą e-savitarnoje mano.omniva.lt.
-
Ar galiu panaudoti „Mano Rimi“ sukauptus pinigus apmokant už kitą siuntą mano.omniva.lt svetainėje?
Sukauptus „Mano Rimi“ pinigus gali panaudoti tik apmokant už pirkinius „Rimi“ parduotuvėse ar paaukojant juos „Gelbėkit vaikus“ organizacijai, pasirinkus aukojimą „Mano Rimi“ paskyroje. „Mano Rimi“ pinigų negalima naudoti apmokėjimui svetainėje mano.omniva.lt. „Rimi“ lojalumo programos sąlygas rasite čia.
-
Ar galiu nurodyti kitą „Mano Rimi“ kortelės numerį?
Nurodyk savo „Mano Rimi“ kortelės numerį, kadangi taip gausi „Mano Rimi“ kortelės pinigus į savo „Mano Rimi“ kortelės sąskaitą. Nurodžius kito asmens kortelės numerį, santaupas gaus atitinkamos kortelės savininkas.
-
Ką turėčiau daryti, jei pastebėjau nesąžiningus arba įtartinus veiksmus, susijusius su mano.omniva.lt suteikta galimybe gauti „Mano Rimi“ pinigų?
Jei pastebi įtartinus veiksmus, kurie gali būti susiję su apgaulingomis operacijomis ir kitomis apgaulingomis schemomis, nedelsiant pranešk OMNIVA klientų aptarnavimo centrui el. paštu [email protected].