E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
15
11
2021

Nuo šiol kelias siuntas pristatome į vieną paštomato skyrelį

Informuojame, kad nuo lapkričio 15 d., užsisakius kelias siuntas apytiksliai tuo pat metu ir į tą patį paštomatą – jas pristatysime į vieną paštomato skyrelį, taip siekdami užtikrinti patogesnį bei greitesnį atsiėmimo procesą.

Siuntų skaičių viename skyrelyje galima nustatyti pagal gautų SMS žinučių su vienodu atsiėmimo kodu kiekį. Taip pat, suvedus siuntos atsiėmimo kodą, paštomato ekrane irgi bus nurodomas tikslus gautų siuntų skaičius.

Jeigu uždarėte paštomato dureles neatsiėmę visų siuntų – nieko tokio, atsiėmimo kodas lieka aktyvus iki 15 min. Jeigu praėjo daugiau nei 15 min., kviečiame kreiptis į klientų aptarnavimo centrą „Facebook“ asmenine žinute arba per www.omniva.lt „Susisiekite su mumis“ formą.

Svarbu: galimybė atsiimti siuntas bus tik tuo atveju, jei visos siuntos bus apmokėtos.
 

Atgal

Atgal į naujienų pagrindinį puslapį

VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00