E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
31.12
2021

„Omniva LT“ 2021-uosius baigia rekordiškai ir į naujuosius žiūri kaip visada ambicingai

Per 2021-uosius pristatyta daugiau nei 11 mln. siuntinių ir pagerintas 2020-ųjų rekordas, kai jų buvo 8 mln. Tokius metinius rezultatus fiksuoja didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti siuntų bendrovė „Omniva LT“. Šiais metais pristatomų siuntų skaičius, palyginti su pernai, ūgtelėjo daugiau nei 35 proc. Tiek pat augo ir šventinio laikotarpio siuntų srautas. Kaip bendrovei pavyko tai pasiekti, pasakoja „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis ir įvardija pagrindines besibaigiančių metų augimo priežastis.

Sėkmės veiksnių – ne vienas
 
Sklandžiai įveikti šventinio laikotarpio iššūkius, anot S. Bielskio, „Omniva LT“ generalinio direktoriaus, šiemet bendrovei pavyko dėl kelių priežasčių. Viena jų – sėkmingai įgyvendinta plėtra: „Omniva LT“ paštomatų tinklą šiuo metu sudaro 351 paštomatas su daugiau nei 47 tūkst. siuntų skyrelių – jų skaičius, palyginti su pernai, padidėjo 17 proc., į gatves taip pat išriedėjo 135 nauji automobiliai, tad atsinaujino beveik visas įmonės transporto parkas.
 
„Šiemet gruodį siuntų skaičius buvo 35 proc. didesnis nei pernai žiemos pradžioje – siuntinių skaičiumi pralenkėme rekordinius 2020-uosius, – teigia jis. – Džiaugiamės, kad net ir nuolat augant siuntų skaičiui pavyksta užtikrinti jų pristatymo greitį bei kokybę. Šventiniu laikotarpiu siuntinius Lietuvoje pristatėme per 1–2, šiandien – jau vėl kaip ir įprasta – per vieną darbo dieną. Tokio pristatymo greičio rezultatui kruopščiai ruošėmės ir investavome visus metus.“
 
Visgi, S. Bielskio teigimu, pagrindinė bendrovės sėkmės priežastis – profesionali ir motyvuota „Omniva LT“ komanda.
 
„2021-aisiais klientams siuntas pristatė šimtai įmonės žmonių. Norėdami pritraukti naujų komandos narių, šiemet supaprastinome kandidatavimo į darbą procesą ir pirmąkart įmonės istorijoje peržengėme 500 darbuotojų ribą. Pernai gruodžio pabaigoje jų turėjome 468, o dabar – net 556. Todėl nuoširdi padėka keliauja kiekvienam jų. Pasiekti tokius rezultatus, įgyvendinti skirtingus projektus ir plėtrą galėjome tik didelės komandos dėka“, – tikina jis.

Ateitį pasitinka ambicingai
 
Sėkmingi šventinio laikotarpio rezultatai, pasak „Omniva LT“ vadovo, – tik dalis praėjusių metų pasiekimų. Nuo 2021-ųjų rugsėjo bendrovė taip pat ėmė teikti siuntimo į visą pasaulį paslaugą ir specialiai tam sukūrė platformą tarptautines.omniva.lt. Toks žingsnis, anot S. Bielskio, žengtas siekiant atliepti užsienio plėtrą vykdančių ir vykdysiančių Lietuvos e. komercijos įmonių ir privačių klientų poreikius.

Lapkričio pabaigoje pristatyta ir nauja OMNIVA įmonių grupės strategija, išreiškusi ambiciją iki 2026-ųjų tapti prioritetiniu logistikos partneriu regione.

Naujoji įmonės strategija numato ir atnaujintą įmonės vizualinį identitetą, o ambicingi veiklos pokyčių planai jau pradėti įgyvendinti.
 
Visos minėtos bendrovės pastangos neliko nepastebėtos ir klientų. Rugsėjo 24 d. Rygoje vykusio forumo „Baltic Brand Forum 2021“ prekės ženklų apdovanojimų ceremonijoje „Mylimiausio prekės ženklo“ Baltijos šalyse kategorijoje OMNIVA laimėjo 3 vietą.
 
„Didžiuojamės, kad 2021-uosius baigiame taip, kaip numatėme dar prieš metų pradžią. Tuomet prognozavome, kad e. prekyba augs ir toliau. Rinkoje didėjo ir e. komercijos aptarnavimo paslaugų poreikis. Atliepdami jį, ėmėmės investicijų, kurių grąžą planuojame artimiausiu metu. Todėl į artėjančius metus ir netolimą ateitį žvelgiame su didžiuliu nekantrumu“, – pasakoja S. Bielskis.

Kalnai nuverčiami tik spalvingų asmenybių dėka
 
Kaip teigia vadovas, nė vienas įmonės pasiekimas nebūtų įmanomas be ryškių OMNIVA asmenybių, kasdien mums visiems pristatančių džiaugsmą.
 
„Noriu padėkoti visai spalvingai ir ryžto kupinai OMNIVA komandai už dar vienus ypač sėkmingus metus kartu. Komanda nestokodama genialių idėjų ir pačių geriausių norų dirba tam, kad pristatytų džiaugsmą, atlieptų esamų ir būsimų klientų poreikius ir nuolat kurtų pridėtinę vertę. Tokiai komandai jokie iššūkiai nebaisūs. Ta proga noriu pakviesti kiek artimiau susipažinti su ryškia OMNIVA komanda“, – kviečia S. Bielskis.
 

Atgal

Atgal į naujienų pagrindinį puslapį

VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00