E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Klausimai apie siuntą

Ką daryti, jeigu siunta nebuvo pristatyta į paskirties vietą?

Jeigu jūsų išsiųsta siunta pasimetė arba užtruko kelyje, pateikite užklausą dėl siuntos paieškos čia arba rašykite el.paštu info@omniva.lt

Jeigu esate verslo klientas ir turite klausimų, rašykite verslas@omniva.lt 
Per kiek laiko reikia pateikti užklausą?

Užklausą galima pateikti per 6 (šešis) mėnesius po siuntos išsiuntimo. Jei norite pateikti užklausą dėl tarptautinės siuntos, tai turite padaryti per 1 (vieną) mėnesį nuo siuntos išsiuntimo.
 
Per kiek laiko atsakome?
  • Į klausimus apie vietinines siuntas atsakome per 5 darbo dienas nuo užklausos pateikimo momento.
  • Į klausimus apie tarptautines siuntas atsakome per 1 (vieną) mėnesį, skaičiuojant nuo sekančios užklausos pateikimo dienos.

Jeigu per šį laikotarpį negalėsime pateikti išsamaus atsakymo, atsiųsime raštišką tarpinį atsakymą ir per mėnesį pateiksime galutinį atsakymą.
VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00