E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Klausimai apie siuntą

Ką daryti, jeigu siunta nebuvo pristatyta į paskirties vietą?

Pirmiausia susisiekite su mumis bendruoju telefonu 8 700 55077 arba rašykite el.paštu info@omniva.lt
Jeigu Jūsų išsiųsta siunta pasimetė arba užtruko kelyje, pateikite užklausą dėl siuntos paieškos.

Užklausą galite pateikti čia pat savitarnos sistemoje.
Užklausa apie siuntą savitarnos meniu
Prie užklausos pridėkite Jūsų siuntos išsiuntimo kvitą. Jeigu pateikėte užklausą Internetu, kvitą reikia pateikti tik mūsų prašymu.

Jeigu esate verslo klientas, galite kreiptis į savo pardavimų vadybininką, kuris patars, ką reiktėtų daryti.
Per kiek laiko reikia pateikti užklausą?

Užklausą galima pateikti per šešis mėnesius po siuntos išsiuntimo. Jei norite pateikti užklausą dėl tarptautinės siuntos, tai turite padaryti mėnuo nuo siuntos išsiuntimo.
 
Per kiek laiko atsakome?
  • Apie vietines siuntas atsakome per savaitę nuo užklausos pateikimo momento.
  • Apie tarptautines siuntas atsakome per mėnesį, skaičiuojant nuo sekančios pareiškimo pateikimo dienos datos.

Jeigu per šį laikotarpį negalėsime pateikti išsamaus atsakymo, Jums atsiųsime raštišką tarpinį atsakymą ir per mėnesį pateiksime galutinį atsakymą.
VERSLO KLIENTAS Prisijungti
PRIVATUS KLIENTAS Prisijungti

Pagrindinis ofisas: Kauno g. 10, Ramučiai
LT-54466 Kauno rajonas
Vilniaus padalinys: Kirtimų 47-210, LT-02244 Vilnius

Įmonės kodas 300087912
PVM mokėtojo kodas LT100001549013
Bankas SEB bankas
A/s LT06 7044 0600 0472 4666

Informacija apie paslaugas klientams:
8 700 55077
Darbo laikas: I-V 8:00-19:00